ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ بزودی معرفی می شود

    کد خبر :1060101
ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ بزودی معرفی می شود

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی در جهان است. در کنار گوشی، ساعت‌های هوشمند، هدفون و غیره نیز تولید می‌کنند. به خصوص سری گلکسی واچ بسیار محبوب است.

بازتاب-یکی از دلایل فروش خوب این ساعت‌ها این است که دارای ویژگی‌های جالبی هستند. اکنون، شایعاتی در مورد جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ، Galaxy Watch FE منتشر شد. انتظار می‌رود که ویژگی‌های مشابه گلکسی واچ 4 داشته باشد. سرفصل‌های اندروید اطلاعات شگفت انگیزی پیدا کرده است.

گلکسی واچ FE قرار است در بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده و کره عرضه شود. شماره مدل‌ها SM-R866F، SM-R866U و SM-R866N هستند. وقتی شماره مدل را بررسی کنیم، بسیار شبیه شماره مدل گلکسی واچ 4 هستند که نشان می‌دهد نسخه جدید واچ 4 به زودی عرضه می‌شود. فقط بدانید که واچ 4 دارای شماره مدل SM-R860F است.

بسیاری فکر کرده که گلکسی واچ FE با شکل گرد و قاب چرخشی شباهت زیادی به گلکسی واچ 4 دارد. این ساعت هوشمند احتمالاً بر روی سیستم عامل Google Wear اجرا خواهد شد.

از طرف دیگر، انتظار می رود گلکسی واچ FE همه این ویژگی‌های خاص را با قیمت پایین‌تری ارائه دهد. به همین دلیل به آن نسخه فن می‌گویند. برای طرفداران سامسونگ که آخرین فناوری را بدون صرف هزینه زیاد می‌خواهند. با ویژگی‌های پریمیومی و قیمت مقرون به صرفه، گلکسی واچ FE مطمئناً در همه جا مورد توجه طرفداران ساعت هوشمند خواهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید