ساعت اپل واچ اولتر 2 سال 2025 از راه می رسد

    کد خبر :990547
اپل واچ اولتر 2

پیشتر شایعه شد که اپل قصد دارد نسل جدید ساعت جان سخت و گران قیمت اپل واچ اولترا را در سال 2024 با نمایشگر میکرو ال ای دی راهی بازار کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره این ساعت هوشمند منتشر شد.

بازتاب-به تازگی گزارش جدید از اپل واچ اولترا 2 منتشر شد، ساعتی که جانشین نسل فعلی بوده و انتظار داریم ویژگی‌های بهتری داشته باشد. البته بعید است در بحث طراحی تغییرات بزرگی را شاهد باشیم اما به طور کلی یک گزینه جذاب است. این گزارش می‌گوید که اپل واچ اولترا 2 در سال 2025 معرفی و عرضه خواهد شد. شایعه اصلی عرضه در سال 2023 با نمایشگر میکرو ال ای دی از سوی مارک گورمن بلومبرگ منتشر شد، اکنون طبق گزارش دیگری از راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش، باید تا سال 2025 منتظر باشیم تا این اپل واچ اولترا جدید را ملاقات کنیم.

بسیاری از دستگاه‌های اپل در 12 ماه گذشته دیرتر از حد انتظار عرضه می‌شوند، این ممکن است بر روی دستگاه‌های دیگر تأثیر بگذارد، بنابراین جای تعجب نیست که اپل واچ اولترا 2 تا سال 2025 از راه نرسد و اپل تاخیری در معرفی و عرضه آن داشته باشد. پیش بینی شده اپل مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید با نمایشگر microLED را روانه بازار کند، این شامل اپل واچ اولترا، آیفون و آیپد جدید و موارد دیگر می‌شود، اگرچه مشخص نیست آیا باید تا سال 2025 صبر کنیم تا این خیر.

اپل واچ اولتر 2

اپل بر روی عرضه هدست واقعیت مجازی یا افزود خود، موسوم به Reality Pro که اواخر امسال عرضه خواهد شد، تمرکز کرده، این دستگاه در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این شرکت رونمایی خواهد شد. تمرکز روی این دستگاه می‌توانست عرضه سایر دستگاه‌های اپل را اندکی به تعویق بیاندازد، هنوز مشخص نیست که آیا این ممکن است در تاخیر اپل واچ اولترای جدید نقش داشته باشد یا خیر. برند کوپرتینویی هر سال دستگاه‌های جدیدی برای ارائه داشته و اپل واچ نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیش بینی شده در آینده اطلاعات و گزارش‌های بیشتری را شاهد باشیم که از سوی منابع نزدیک به این کمپانی منتشر می شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید