سازمان هواپیمایی موافق افزایش قیمت بلیط بود!

    کد خبر :969856
سازمان هواپیمایی

رضا صدیق نیا در خصوص افزایش قیمت بلیت هواپیما با بیان این‌که «بدون اطلاع سازمان اتفاقی در صنعت هوانوردی نمی‌افتد» اظهار کرد:‌ در رابطه با افزایش 30 درصدی قیمت بلیت هواپیما، اختلاف در برداشت از قانون وجود دارد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون (برنامه پنجم توسعه) آزادسازی قیمت بلیت هواپیما را داشتیم و 21 تیرماه امسال جلسه‌ شورای هواپیمایی که یکی از وظایف آن نرخ‌گذاری است، برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه با حضور وزیر وقت راه و شهرسازی با کلیات موضوع -افزایش قیمت بلیت- موافقت شد. در جلسه کارشناسی سوم مرداد امسال نیز با افزایش 30 درصدی نرخ‌ها موافقت شد.

رئیس‌گروه دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد:‌ در ادامه افزایش قیمت بلیت در سازمان حمایت بررسی و در نهایت با کارکارشناسی انجام شده با افزایش 28 درصدی قیمت بلیت هواپیما موافقت شد.

صدیق‌نیا با بیان این‌که در قانونی بودن یا نبودن این افزایش قیمت اختلاف وجود دارد، اضافه کرد:‌در خصوص بند قانون برنامه پنجم توسعه درباره قیمت بلیت هواپیما از معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی استفساریه گرفتیم که این معاونت اعلام کرد وظیفه دولت است در راستای واقعی‌سازی قیمت بلیت حرکت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید