ساری: افت رونالدو قابل انتظار بود

  • ورزشی
  • شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۹:۴۵
    کد خبر :651808

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس افت محسوس ستاره پرتغالی این تیم را قابل انتظار دانست و از او برای بردن توپ طلا حمایت کرد.

 

مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساسولو در هفته چهاردهم سری A ایتالیا به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. اولین آنها درباره کریستیانو رونالدو و احتمال استراحت کردن او با توجه به حضور در بازی هفته گذشته مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا بود.

 

ساری در این خصوص گفت: کریستیانو پشتوانه‌ای ارزشمند است. او آمادگی جسمانی لازم برای بازی کردن را دارد اما شاید در حال حاضر کمی افت کرده باشد که این هم قابل انتظار بود. ما سه مهاجم داریم که پتانسیل فراوانی دارند پس همیشه از آنها انتظارات فراوانی داریم. رونالدو به خوبی تمرین کرده که بخشی از آن در کنار تیم و بخشی دیگر به صورت جداگانه بوده اما او برای بازی آماده است. هر مهاجمی وقتی که نمی‌‌تواند گل بزند ناراحت می‌شود و به نظر من هم این رویکردی سالم است.

 

وی ادامه داد: رونالدو بازیکنی معمولی نیست. برایم مهم نیست که شما قرار است چه چیزهایی درباره او بگویید. به نظر من همه بازیکنان ما یکدیگر نیستند. اگر کسی نمی‌تواند این واقعیت را بپذیرد مشکل خودش است نه تیم. با این حال من مشکلی نمی‌بینم و همه چیز کاملاً شفاف است.

 

به گزارش مشرق،«زوج آرژانتینی پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین در این اواخر برای یوونتوس خوب کار کرده‌اند و گل‌های بسیار مهمی هم به ثمر رسانده‌اند. پس آیا امکان دارد که ساری رونالدو را هم در کنار آنها به میدان بفرستد؟» او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد:‌ برای آزمون و خطا کردن چنین سیستم‌هایی زمان نداشتیم چون هر سه روز یک بازی انجام می‌دهیم. چیزی که شما می‌گویید مشکل‌ساز است چون ما باید با یک مهاجم نوک و دو بال بازی کنیم که حضور این سه نفر با هم چنین شرایطی را فراهم نمی‌کند.

 

ساری در پاسخ به سؤالی درباره برخی گزارش‌ها که از لیونل مسی در کورس کسب توپ طلای سال 2019 حکایت داشته‌اند هم گفت: نمی‌دانم چه کسی توپ طلا را می‌برد اما امیدوارم که رونالدو برنده آن باشد چون او بازیکنی خارق‌العاده است. همچنین امیدوارم که ماتیس دلیخت هم جایزه بهترین بازیکن جوان را کسب کند و در آینده هم پائولو دیبالا برای بردن توپ طلا نامزد شود. با این حال با تمام احترامی که برای شما خبرنگاران قائلم باید بگویم که جوایز فردی برایم زیاد اهمیت ندارند به خصوص آن جوایزی که خبرنگاران برنده‌اش را تعیین می‌کنند.

 

لیورپول فردا از ساعت 15 به وقت تهران میزبان ساسولو خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید