سارق شیشه‌ای کارگر جوان را به کما فرستاد

  • حوادث
  • شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ۸:۳۱
    کد خبر :913593
سارق شیشه‌ای کارگر جوان را به کما فرستاد

سارق شیشه‌ای که در جریان سرقت از یک ساختمان نیمه‌کاره، با کارگری درگیر شده و او را به کما فرستاده بود به اتهام شروع به قتل بازداشت شد.

یکشنبه، اول خرداد مردی که در حال گذر از خیابانی در شمال غرب پایتخت بود صدای درگیری از داخل یک ساختمان در حال ساخت شنید و قدم به آنجا گذاشت. در اتاق نگهبانی 2 مرد جوان، دست و پای فردی را بسته بودند و مرد رهگذر با دیدن این صحنه پلیس را خبر کرد. با حضور ماموران معلوم شد فردی که دست و پایش را بسته بودند با هدف سرقت میلگرد وارد ساختمان نیمه کاره شده، اما با 3کارگر آنجا درگیر شده و هر 3نفر را زخمی کرده بود.

یکی از کارگران که به‌صورت سطحی آسیب دیده بود به مأموران گفت: من به همراه 2 نفر از همکارانم داخل اتاقک در حال استراحت بودیم که سر و صدایی شنیدیم. وقتی از اتاقک خارج شدیم مرد غریبه‌ای را در حال سرقت میلگردها دیدیم و با او درگیر شدیم. سارق بی‌رحم ناگهان کاردکی از روی زمین برداشت و ابتدا یکی از ما را به‌ شدت زخمی کرد که او از هوش رفت. بعد به سمت من و همکار دیگرم حمله کرد و به ما هم آسیب زد، اما خوشبختانه من موفق شدم کاردک را از دستش بگیرم، بعد دست و پایش را بستیم تا مانع فرارش شویم. در جریان این حادثه، سارق بازداشت شد و کارگری که به‌شدت زخمی شده بود به بیمارستان انتقال یافت، اما شدت جراحات به حدی بود که او به کما رفت.

از سوی دیگر سارق وقتی برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت به بازپرس پرونده گفت: من شیشه مصرف کرده بودم و روز حادثه صدایی به من گفت وارد ساختمان شوم، اما فکر می‌کنم اشتباه وارد آنجا شدم و تحت توهمات عجیب مواد بودم. کارگران هم تصور کردند قصد سرقت دارم اما اینطور نبود. وی اگر چه منکر آسیب رساندن به کارگران و سرقت بود، اما در ادامه تحقیقات حقایق را بیان کرد و گفت: مدتی قبل از یکی از شهرهای شمالی کشور برای کار به تهران آمدم، اما چون اعتیاد به شیشه داشتم نتوانستم کار مناسبی پیدا کنم. تا اینکه تصمیم گرفتم برای تامین هزینه‌های زندگی و مواد دست به سرقت بزنم. من از ساختمان‌های نیمه‌کاره، میلگرد می‌دزدیدم اما در سرقت آخر، کارگران با من درگیر شدند و ناچار شدم برای فرار از دستگیری به آنها آسیب بزنم، ولی قصد کشتن کسی را نداشتم. متهم پس از اعتراف به درگیری خونین با قرار قانونی بازداشت شده و در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

همشهری

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید