سارقانی که فروشنده را از خودرو پرت کردند

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۱۸
    کد خبر :445511

سرپرست پلیس آگاهی البرز از دستگیری دو نفر از اعضای باند سرقت مسلحانه در استان خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی ارجاع شکایتی به پایگاه دوم پلیس آگاهی این استان مبنی بر سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو 206 موضوع به صورت ویژه دردستورکار قرارگرفت.

وی اضافه کرد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد که فردی برای فروش خودروی خود از یک سایت فروش کالا استفاده کرده که فرد دیگر به عنوان خرید خودرو با فروشنده تماس برقرار می‌کند. در نتیجه دیدار فروشنده و خریدار در تهران برقرار می‌شود که فرد خریدار تقاضای دور زدن خودرو می‌کند.

وی ادامه داد: فرد خریدار پس از طی کردن مسیر تهران به سمت گرمدره با تهدید سلاح دست و پای فروشنده را بسته و از خودرو بیرون می‌اندازد.

نادربیگی خاطرنشان کرد: پلیس این سارق و همدست وی را در یک عملیات دستگیر کرد که در تحقیقات مشخص شد که اعضای این باند دو نفره از شهرهای غربی کشور به عنوان سارقان در حال حرکت در استان البرز اقدام به سرقت خودروها می‌کردند. این دو نفر متهم دارای سوابق متعدد معاونت در قتل و سرقت هستند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منزل در کرج خبر داد و افزود: اعضای این باند که پنج نفر سارق و یک نفر مالخر بودند در چند شهرستان کشور اقدام به سرقت منازل ویلایی در مناطق مرفه نشین می‌کردند.

این مسئول اضافه کرد: این افراد تاکنون به 14 فقره سرقت فقط دراستان البرز اعتراف کردند و اذعان داشتند که بیشتر از راه پشت بام منازل سرقت انجام می‌دادند. سارقان با دو دستگاه خودروی پژو پارس و 405 اقدام به سرقت می‌کردند که یک فقره سرقت آنها تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس آگاهی البرز در ادامه با اشاره به دستگیری اعضای یک باند هرمی در فردیس گفت: اعضای این باند 6 نفره با تشکیل یک شرکت کامپیوتری اقدام به جذب افراد از سراسر کشور می‌کردند. افراد جذب شده از 25 میلیون تا 200 میلیون تومان در این شرکت سرمایه گذاری کرده بودند. از بازرسی از محل تعداد زیادی جزوات آموزشی دراین زمینه کشف شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید