زیدان: این لذت بخش ترین قهرمانی ام با رئال است

  • ورزشی
  • جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲
    کد خبر :731465

رئال مادرید با برتری ۲-۱ خانگی بر ویارئال توانست قهرمان لالیگا شود. این دومین قهرمانی رئال در لالیگا با هدایت زیدان بود. زیزو در سومین فصلی که به طور کامل هدایت رئال را در اختیار داشت، دومین لالیگای خود را نیز فتح کرد.

سرمربی فرانسوی که قول این قهرمانی را به هواداران داده بود، در پایان این دیدار گفت: «بسیار خوشحالم و حسی فوق العاده ای دارم چون بازیکنانم تحسین بر انگیز کار کردند و واقعا مرا تحت تاثیر قرار دادند. از هیجان به سختی می توانم صحبت کنم»

زیدان ادامه داد: «این قهرمانی بیشتر متوجه بازیکنان و تلاش و مبارزه آنهاست. درست است که من و دستیارانم نیز برنامه های خودمان را داشتیم ولی کار اصلی را بازیکنان کردند. وقتی آنها را اینچنین خوشحال می بینم، خودم نیز خوشحال می شوم. حتی کسانی که خیلی بازی نکردند نیز تعهدشان را نشان دادند. در واقع همه در خدمت تیم بودند و این ستودنی است.»

زیدان در پایان گفت: «تیم بهتری در مجموع رقابت ها بودیم و توانستیم بیشترین امتیازات را جمع کنیم. حالا کار تمام شده و این یکی از بهترین روزهای مربیگری من است. خیلی دوست داشتیم به میدان سیبلس برویم و با هواداران جشن بگیریم. این جشن قهرمانی قطعا در نوع خودش عجیب است ولی از هواداران می خواهم در خانه های شان جشن بگیرند و این قهرمانی هدیه ای است از جانب ما در این مقطع دشوار.»

به گزارش ورزش سه، وی در موردلیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد: «چمپیونزلیگ جای خودش ولی قهرمانی لالیگا بیشتر مرا خوشحال می کند چون لالیگا واقعا دشوار است و برای قهرمانی باید در طول یک سال ثبات داشته باشید. این لذت بخش ترین قهرمانی من به عنوان مربی در رئال است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید