زولا: نیمکت‌نشینان برنلی باعث عصبانیت ساری شدند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶
    کد خبر :525074

جان فرانکو زولا، دستیار ساری معتقد است رفتار نیکمت‌نشینان برنلی باعث از کوره در رفتن این سرمربی ایتالیایی در بازی شب گذشته دو تیم شد.

جان فرانکو زولا در پی تساوی 2 بر 2 خانگی شب گذشته (دوشنبه) چلسی مقابل برنلی در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در حالی در کنفرانس خبری پس از این بازی حضور پیدا کرد که مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی به خاطر درگیری لفظی‌اش با اعضای نیمکت برنلی در این بازی اخراج شد.

زولا پس از این بازی گفت: ساری خیلی ناامید است. او اخراج شد و از این قضیه رنجید، بنابراین فکر کرد که بهتر است صحبت نکند. من فکر می‌کنم نیمکت‌نشینان برنلی چیزی به ساری گفتند که او از کوره در رفت اما از من نپرسید که چه چیزی به او گفتند. نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم اما باید ببینیم چه کاری می‌توانیم بکنیم. مائوریتزیو خیلی از این بابت ناراحت است. ما درک می‌کنیم که فوتبال همین است و به خاطر آدرنالین موجود ممکن است الفاظی هم رد و بدل شود، اما ساری از این موضوع ناراحت است.

داوید لوئیز، مدافع آبی‌پوشان لندنی نیز اظهار داشت: بازی مقابل تیمی که از روی دو موقعیتی که نصیبش می‌شود، گلزنی می‌کند و به فکر فوتبال بازی کردن نیست، دشوار است. این ضدفوتبال است، وقتی که صاحب توپ می‌شوید و وقت‌ تلف می‌کنید. بازیکنان آنها خودشان را به زمین می‌انداختند و بازی را متوقف می‌کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید