زورگیــــری از نوجوانان برای عقده‌گشایی

  • حوادث
  • جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۴۶
    کد خبر :906483
زورگیــــری از نوجوانان برای عقده‌گشایی

چند روز قبل پسر نوجوانی به نام امیر با پلیس تماس گرفت و گفت: در پارک با دوستانم در حال بازی بودم که مرد جوانی به من نزدیک شد و به بهانه‌ای مرا به گوشه‌ای کشاند. او فیلمی را در تلفن همراهش نشان داد که یک دختر و پسر در حال حرف زدن بودند اما مرد ناشناس به من گفت که این پسر تو هستی و مزاحم دختر برادرم شده‌ای. هر چه توضیح دادم که اشتباه می‌کند و این فرد من نیستم و اصلاً برادرزاده او را نمی‌شناسم او اصرار داشت که من هستم و بعد هم شروع به کتک زدن من و ناسزاگویی کرد. در حالی که سعی داشتم خودم را از دستش نجات دهم او ناگهان گوشی تلفن همراهم را با زور از من گرفت و فرار کرد.

با شکایت پسر نوجوان تحقیقات برای سارق گوشی تلفن همراه آغاز شد و در ادامه مأموران با شکایت‌های مشابه دیگری مواجه شدند. طبق اظهارات شاکی‌ها که تمامی آنها پسران نوجوان بودند، زمانی که آنها در پارک بوده‌اند مردی ناشناس راه را بر آنان سد کرده و با نشان دادن یک فیلم و ترفند اینکه برای دختری از بستگانش ایجاد مزاحمت کرده‌اند، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و پول‌های همراه آنها کرده بود.

بررسی‌ها برای دستگیری سارق جوان ادامه داشت تا اینکه امیر، پسر نوجوانی که چند روز قبل مورد خفتگیری قرار گرفته بود با پلیس تماس گرفت و گفت: همان مردی که مدتی قبل گوشی تلفن همراهم را سرقت کرده بود، امروز در پارک بود و دوباره با همان شیوه می‌خواست از من سرقت کند که شروع به سر و صدا کردم. با سر و صدای من افرادی که در پارک بودند به کمکم آمده و مانع فرار مرد جوان شدند.

به‌دنبال این تماس، مأموران راهی پارک مورد نظر شده و متهم را دستگیر کردند. در تحقیقات و بازجویی از متهم، وی گفت: زمانی که پسر کوچکی بودم، در یکی از پارک‌های شهر مردی مرا با زور به گوشه‌ای از پارک کشاند و کتک زد بعد هم هر چه پول به همراه داشتم و دوچرخه‌ام را سرقت کرد، او مرا خیلی اذیت کرد. بعد از رهایی از دست مرد جوان، ماجرا را به خانواده‌ام گفتم اما آنها حرف‌های مرا باور نکردند.

به گزارش ایران، او ادامه داد: در تمام این مدت به دنبال مردی بودم که مرا اذیت کرد. به خاطر آسیبی که او به من رساند، دچار افسردگی و مشکلات روحی شدم حتی ترک تحصیل کردم و بعد هم دوستی با افراد ناباب مرا به کارهای خلاف کشاند. در این مدت انواع و اقسام سرقت‌ها را انجام دادم و مدتی است تصمیم گرفتم به همان شیوه‌ای که از من سرقت شد از نوجوانان سرقت کنم. نمی‌دانم شاید با این کار می‌خواستم انتقام بگیرم و عقده کودکی‌ام را با این روش فراموش کنم.

با اظهارات متهم، تحقیقات دررابطه با شناسایی سایر شاکی‌ها ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید