زنی که بایدن را به آزار جنسی متهم کرد تهدید شد

    کد خبر :711393

«تارا رید»، زنی که «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را به آزار جنسی متهم کرده تهدید شده است.

«جو بایدن» روز شنبه اتهام آزار و اذیت جنسی تارا رید را که سابقاً دستیارش بوده را رد کرد و مدعی شد حادثه ادعایی مربوط به ۲۷ سال پیش «هرگز اتفاق نیفتاده است.»

تارا رید در مصاحبه با وال‌استریت‌ژورنال گفته هنوزدر حال بررسی اظهارات جو بایدن است و به آن‌ها پاسخ خواهد داد. او همچنین گفته پس از آنکه خودش و دخترش تهدید شده‌اند قرار مصاحبه با تلویزیون فاکس‌نیوز را لغو کرده است.

تارا رید می‌گوید هنگامی که بایدن سناتور بود، او را در حاشیه یک روز کاری، در خلوت به طور جدی آزار داده است. رید مدعی است در همان زمان به یکی از کمیته‌های اخلاقی کنگره مراجعه کرده و در آنجا شکایت خود از بایدن و موضوع آزار جنسی را به ثبت رسانده است.

خانم رید همچنین ماه گذشته رسماً با مراجعه به پلیس علیه جو بایدن شکایت کرده و او را به آزار جدی جنسی متهم کرده است.

تارا رید سی سال پیش برای جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما کار می‌کرد. او گفته این اتفاق «تعرض جنسی» در دوره‌ای رخ داد که او به عنوان کارمند دفتر بایدن در سنا کار می‌کرد. بایدن از سال ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ سناتور ایالت دلاور بود. تارا رید ٥٦ ساله از سال ١٩٩٢ تا ١٩٩٣ برای بایدن کار می‌کرد.

به گزارش دانشجو، خانم رید روز ۹ آوریل شکایتی در اداره پلیس تنظیم کرد که در آن فقط می‌گوید قربانی تعرض جنسی بوده است، اما از بایدن نام نمی‌برد. او در توییتی نوشت که او “فقط به دلایل امنیتی” و به دلیل آنکه از سوی بعضی مورد تهدید اینترنتی قرار گرفته این شکایت را تنظیم کرده است، چون به دلیل گذشت زمان طولانی نمی‌تواند قانونا بایدن را تحت پیگرد قرار دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید