زمین‌های بدتر از انزلی در پایتخت وجود دارد

    کد خبر :448624

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی با انتقاد از زمین ورزشگاه راه آهن گفت: زمین های بدتر از انزلی نیز وجود دارد.

در دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان، روز جمعه آذرخش تهران میزبان تیم ملوان انزلی بود. انزلی ها موفق شدند با نتیجه پرگل ۸ بر صفر میزبان را شکست دهند و به نخستین برد خود در فصل جاری برسند. سارا قمی، کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی نیز موفق شد ۵ گل از ۸ گل تیمش را به ثمر برساند.

سارا قمی در گفتگو با مهر، پس از پیروزی مقابل تیم آذرخش تهران گفت: خوشبختانه توانستیم بعد از دو هفته ۳ امتیاز شیرین کسب کنیم. بازی خوبی بود، آذرخش تا دقیقه ۹۰ همراه ما جنگید و لحظه ای کوتاه نیامد. در پایان نیز موفق شدیم با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شویم و تقریبا بازی یک طرفه بود.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی درباره وضعیت نامساعد زمین ورزشگاه راه آهن نیز گفت: همیشه از زمین‌های انزلی انتقاد می‌کنند که شرایط خوبی ندارند اما همانطور که مشاهده کردید در پایتخت بازی کردیم و زمین اصلا شرایط خوبی نداشت. زمین‌های شمال همیشه در فصل پاییز و زمستان با مشکل مواجه هستند اما در بازی با آذرخش دیدیم که شرایط زمین پایتخت از زمین‌های شمال کشور بدتر بود. تیم ما به بازی در این زمین‌ها عادت کرده است حداقل دیگر نگویند زمین های انزلی مناسب نیست این را بدانند زمین های افتضاح تر از انزلی نیز وجود دارد.

وی در ادامه به دوری دو ساله تیم ملوان از رقابت‌های لیگ برتر بانوان اشاره و خاظر نشان کرد: همه زندگی ‌ام ملوان است، پس از دو سال توانستیم تیم را جمع و بازیکنان را دور هم جمع کنیم. فقط ای کاش آتنا محمدی هم کنارمان بود جای خالی‌اش بسیار حس می‌شود(اتنا محمدی سال گذشته فوت شد). ملوان فقط مختص به انزلی نیست و در تمام ایران طرفدار دارد. زمانیکه ملوان به رقابت‌ها بازگشت تمرکز رسانه‌ها زیاد شد و جذابیت لیگ نیز دو چندان شد. دیگر نمی‌خواهیم خاطرات تلخ ۲ سال پیش را به یاد بیاوریم و نگاهمان به آینده است.

سارا قمی در پایان درباره قول قهرمانی نیز گفت: اگر دو سال پیش بود شاید قول قهرمانی می‌دادیم ولی در حال حاضر حدود ۷-۸ تیم مدعی قهرمانی وجود دارد، تیم ما در جذب یار و بازیکنان ملی پوش موفق نبود. ۲۳ بازیکن همدل و بومی داریم، ان شالله بتوانیم در رقابت‌ها مقام کسب کنیم و تمام تلاش خود را نیز خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید