زمان دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد

    کد خبر :893295
زمان دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد

مدیر عامل شرکت بورس تهران با تاکید براینکه هدف بورس ارائه خدمات به به اهالی بازار سرمایه است، گفت: دنبال این هستم که دیتاسنتر به عنوان یک شرکت مجزا به کار خود ادامه دهد.

محمود گودرزی روز یکشنبه در آیین رونمایی و افتتاح رسمی از بزرگترین دیتاسنتر و تندیس بورس تهران، اظهار داشت: بورس تهران افتخار دارد تا در این روز مبارک از بزرگترین مرکز داده بازار سرمایه رونمایی کند.

وی گفت: کمک‌های سازمان بورس باعث شد تا قدم‌های بزرگی برای مرکز داده برداشته شود.

گودرزی گفت: دو پست برق در نقاط مختلف تهران به بورس تهران سرویس می‌دهند و زمانی که این دو نقطه دچار بحران شوند، ژنراتورها به کمک خواهند آمد و با این اقدام دیگر در زمان قطعی برق با مشکل مواجه نمی‌شویم.

وی ادامه داد: یک نرم افزار به روز شده توسط پیمانکاران در نظر گرفته شده است و فرآیند بورس تهران ورودی‌ها و خروجی‌ها را از این طریق مورد کنترل قرار می دهد.

گودرزی خاطرنشان کرد: همکاران ما زیرساخت پروتکل امنیتی را براساس استانداردهای روز دنیا تربیت داده‌اند و اولویت ما این است تا به شرکت‌های و ارکان بازار سرمایه سرویس دهیم.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر عامل شرکت بورس تهران افزود: پروتکل های امنیتی در این مرکز براساس استانداردهای روز دنیا انجام و همچنین از نرم افزارهای به روز توسط پیمانکاران استفاده شده است. در آینده نیز از سایتی که پروتکل‌های امنیتی در بستر دیجیتال داشته باشد، رونمایی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید