زمان‌پور: هدف‌مان حضور در جمع ۸ تیم برتر جام جهانی است

    کد خبر :616064

سرمربی تیم بسکتبال بانوان زیر ۲۳ سال گفت: تیم‌های خوب و قدرتمندی در رقابت‌های جام جهانی شرکت می‌کنند و هدف‌مان این است که مثل سال گذشته از گروه‌مان صعود کرده و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یابیم.

آزاده زمان‌پور درخصوص گروه‌بندی مسابقات و رقابت با تیم‌های مغولستان، رومانی، آلمان و اوگاندا به تسنیم گفت: همه تیم‌هایی که در مسابقات جام‌جهانی شرکت کرده‌اند، قدرتمند هستند و هر کدام از تیم‌هایی که در گروه سوم قرار دارند، ویژگی‌های خودشان را دارند و با تجربه‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان زیر 23 سال افزود: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات سال گذشته نیز در جام جهانی شرکت کرده بودند. تیم ما هم تمرینات متمرکز و خوبی را داشته است. رقابت‌هایی که هر هفته تحت نظر دپارتمان بسکتبال سه به سه برگزار می شود نیز به ما کمک کرده است. شاگردان من روز جمعه گذشته مسابقه‌ای با تیم ملی برگزار کردند که رقابت خوبی بود، چون شرایط بازی تدارکاتی خارج از کشور را نداشتیم.

وی هدف تیم ملی را در مسابقات جام جهانی صعود از گروه سوم دانست و گفت: تیم ملی سال گذشته عنوان هفتمی جام جهانی را کسب کرد و امیدوارم در مسابقات امسال از گروه‌مان صعود کند و جزو هشت تیم برتر مسابقات قرار گیرد. همچنین در مسابقات سال گذشته شیدا شجاعی و کیمیا یزدیان تهرانی در دوره قبل این مسابقات نیز حضور داشتند اما ناهیده اسدی و نگین رسولی پور به ترکیب تیم اضافه شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید