زمانی:در بازی هفته اول لیگ امسال فقط یک موقعیت داشتیم اما حالا 3 گل می‌زنیم و 10 گل هم نمی‌زنیم

    کد خبر :186411

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:در بازی هفته اول لیگ امسال مقابل نفت در شهر آبادان فقط یک موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما حالا حالا می‌بینید که 3 گل می‌زنیم و 10 گل هم نمی‌زنیم.

حسن زمانی درخصوص برتری استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما امروز سه گل زدیم و 10 گل هم نزدیم و همه دیدند که استقلال چه فوتبال با صلابتی را بازی کرد.

وی افزود: تیم به آرامش کامل رسیده و به اعتقاد من هر چه جلوتر می رویم شرایط بهتر و بهتر خواهد شد. استقلال به روندی رسیده که سطح توقع تماشاگران را بالا برده و جای تقدیر دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درخصوص اینکه این تیم در دو هفته ابتدایی نیم فصل دوم 6 امتیاز کسب کرده است، گفت: این آمار نشان می‌دهند که توانمندی سرمربی تیم و همکارانش بالا است. او دستیاران با دانش انتخاب کرده و علاوه بر اتخاذ تصمیمات مهم تیمش فوتبالی را به نمایش می‌گذارد که هیچ بیننده‌ ای نمی‌تواند منکر زیبایی فوتبال بازیکنان استقلال شود.

زمانی تاکید کرد: به شخصه از فوتبال استقلال لذت می‌برم.یادم می‌آید روزی که استقلال در هفته اول لیگ امسال با نفت آبادان بازی داشت فقط یک موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرده و تمام زور استقلال همان یک حمله بود. ما در بازی شب گذشته سه گل زدیم و 10 گل هم نزدیم و فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشتیم که به عنوان مسئول تیم از تصمیماتی که گرفتم خوشحالم.

وی درخصوص اینکه بعد از شکست دربی عنوان کرده بود که استقلال در پایان هفته هجدهم جزو سه تیم اول جدول قرار خواهد گرفت، گفت: روزی که این حرف‌ را زدم استقلال دربی را باخته و در رتبه یازدهم جدول بود و کسی باورش نمی‌شد که تیم ما تا رده چهارم جدول بالا بیاید. اما باز هم می‌گویم شرایط کلی تیم تغییر کرده و خود شما هم می‌بینید که استقلال چه رویه‌ای در پیش گرفته و به همه تیم‌ها 3 گل و 4 گل می‌زند.

زمانی درخصوص اینکه آیا قرار است از اعضای تیم استقلال تقدیر به عمل بیاید یا خیر، گفت: این موضوع در هیات مدیره بررسی می‌شود و اگر مدیرعامل بخواهد قدردان کادر فنی و بازیکنان خواهیم بود. ما اولین اقدامی که انجام دادیم این بود که به موقع پول بازیکنان را بدهیم و تنها تیم لیگ برتری هستیم که امسال یک ریال هم به بازیکنان بدهی نداریم و این نشان از برنامه‌ریزی دقیق هیات مدیره و مدیریت باشگاه است. ضمن آنکه علاوه بر پرداخت مطالبات بازیکنان بدهی 9-8 سال اخیر را پرداخت کردیم که بدون شک این موضوع بدون صبر و تلاش حاصل نمی‌شد.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید