ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اولین رئیس هیئت مدیره آن می شود

    کد خبر :1064903
ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اولین رئیس هیئت مدیره آن می شود

یو چنگدونگ قبلاً به عنوان مدیر عامل گروه تجاری مصرف کننده هواوی خدمت می‌کرد. طبق گزارش‌ها، او اکنون از سمت رئیس کناره‌گیری می‌کند، در حالی که He Gang، مدیر عامل گروه تجاری مصرف‌کننده، نقش یو را بر عهده می‌گیرد.

بازتاب-یو چنگدونگ از سال 2012 مدیر عامل Consumer BU هواوی بوده است. این شرکت همچنین شامل تجارت گوشی‌های هوشمند این شرکت می‌شود. بر اساس گزارش‌ها، ریچارد یو مانند گذشته رئیس بخش راه حل‌های خودروهای هوشمند این شرکت است. به گفته یک فرد آشنا، بخش تجاری قصد دارد در آینده به یک شرکت مستقل تبدیل شود.

با این وجود، نه هواوی و نه یو چنگدونگ در مورد تغییر نقش در داخل شرکت اظهار نظری نکردند. بر اساس گزارش ها، این غول چینی هرگز رئیسی برای واحد تجاری مصرف کننده خود نداشته است. بنابراین، ریچارد یو اولین خواهد بود. او اکنون از بخش‌های بیشتری از واحد تجاری از جمله راه‌حل‌های خودروهای هوشمند مراقبت خواهد کرد.

این شرکت اخیراً بر روی راه‌حل‌های خودروهای هوشمند تمرکز کرده و طبق منابعی در داخل شرکت، نکته این بوده که به یو اجازه دهیم بهتر بر تجارت راه‌حل‌های خودرو نسبت به تجارت گوشی‌های هوشمند تمرکز کند. این می‌تواند شبیه تغییر نقش‌های اخیر در داخل شیائومی باشد، جایی که مدیر عامل شرکت لی جون شروع به تمرکز بر تجارت خودروهای برقی کرد در حالی که دیگران مراقب گوشی‌های هوشمند و سایر مشاغل شرکت بودند.

یو چنگدونگ از سال 1993 به هواوی کمک می‌کند و این شرکت شاهد تحولات بسیاری از جمله تحریم های نسبتاً اخیر ایالات متحده تحت رهبری او بوده است. با این حال، این شرکت به سرعت در حال بازیابی موقعیت خود در کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید