ریویان کابوس تسلا مدل Y را معرفی می کند

    کد خبر :1051408

7 مارس یک روز کلیدی برای شرکت تولیدکننده خودروهای برقی ریویان کالیفرنیایی است. این برند قصد دارد در چنین روزی از خودرو الکتریکی جدید R2 SUV رونمایی کند.

بازتاب- این افشاگری بیش از دو سال پس از عرضه اولیه‌اش، پیکاپ R1T و شاسی‌بلند R1S صورت می‌گیرد و زمینه را برای جاه‌طلبی Rivian برای تقویت دامنه خود در بخش خودروهای الکتریکی فراهم می‌کند.

سفر ریویان با R1T و R1S آغاز شد، وسایل نقلیه‌ای که منحصربه‌فرد بودن را با یک تجربه رانندگی سرگرم‌کننده ترکیب می‌کردند، اما برچسب قیمتی بیش از 73000 دلار داشتند که آنها را به رویایی فراتر از دسترس بسیاری تبدیل کرد. در مقابل، سری R2 با هدف قرار دادن مخاطبان گسترده‌تر با قیمتی دلپذیرتر که بین 45000 تا 50000 دلار پیش‌بینی می‌شود، می‌خواهد بازی را تغییر دهد.

R2 آینده، یک شاسی بلند یا کراس اوور سایز متوسط، به دنبال چالشی مانند تسلا مدل Y، هیوندای Ioniq 5 و کیا EV6 خواهد بود. استراتژی Rivian واضح است، برای رقابت در بخش‌هایی که مدل Y موفقیت چشمگیری داشته، به شور و شوق کراس اوورهای آمریکا ضربه بزنید. پتانسیل R2 برای ایجاد اختلال در این بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله قیمت، برد، قابلیت شارژ سریع و ظرفیت ریوین برای پاسخگویی به تقاضا.

ریویان

تعهد ریویان به در دسترس‌تر کردن وسایل نقلیه الکتریکی در برنامه‌هایش برای تولید سری R2 در تأسیسات جدید 5 میلیارد دلاری در جورجیا مشهود است که توانایی‌های تولید آن را فراتر از کارخانه اصلی خود در نرمال، ایلینوی تکمیل می‌کند.

علاوه بر این، پذیرش کانکتور شارژ NACS تسلا برای مدل‌های R2، رویکرد آینده‌نگر ریویان را نشان می‌دهد و سازگاری با شبکه گسترده‌ای از ایستگاه‌های شارژ را تضمین می‌کند. آیا R2 جایگاهی در بازار رقابتی شاسی‌بلندهای الکتریکی ایجاد خواهد کرد؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد، اما انتظارات غیرقابل انکار است. ریویان در نظر دارد محصولاتی تمام عیار ارائه دهد که در نوع خود قابل توجه محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید