ریزش یک ساختمان در مشهد هشت مجروح جای گذاشت

  • حوادث
  • سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۳۵
    کد خبر :756854

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز سه‌شنبه به ایرنا گفت: در پی این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز پنج دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای امداد رسانی به محل اعزام شدند.

محمد علیشاهی افزود: مجروحان این حادثه بلافاصله به بیمارستانهای امدادی و هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند. وضعیت دو نفر از این شهروندان مجروح وخیم است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد نیز گفت: ریزش ساختمان دو طبقه در خیابان پورسینا منجر به ایراد خسارت به ١٠ ساختمان دیگر و خودرو در همین محله شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجار توام با آوار در یک منزل مسکونی دو طبقه و گرفتار شدن افراد در زیر خروارها خاک، آتش‌نشانان از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حجم انفجار به حدی بود که ساختمان دو طبقه بطور کامل فرو ریخته و سه نفر در زیر خروارها خاک گرفتار شده بودند.

معاون سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: پس از دقایقی تلاش نفسگیر یک مرد، یک پسر هفت ساله و یک زن میانسال از این مهلکه نجات یافته و برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید