ریزش آوار در زمین گودبرداری شده، قربانی گرفت

  • حوادث
  • جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۱۶
    کد خبر :475375
ریزش آوار

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ کارگری میانسال در پی ریزش آوار در زمین گودبرداری شده خبر داد.

سید جلال ملکی ، در این باره گفت: وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت 10:42 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در شهرک حکیمیه 15متری شیرازی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در قطعه زمینی به مساحت 500 مترمربع که حدود 10 متر گودبرداری شده بود رخ داده و در حالی که کارگران در حال کار بودند، بخشی از دیوار ضلع شرقی تخریب شده و ریزش کرده است.

ملکی با بیان اینکه خاک سست بوده و ریزش کرده بود، اظهارکرد: برابر اظهارات افراد حاضر در محل یک نفر در زیر آوار محبوس شده بود که آتش نشانان همزمان اقدام به آوار برداری و جستجو کرده و دقایقی بعد کارگر ایرانی حدودا 42 ساله را که کاملا در زیر آوار محبوس شده بود، پیدا کرده و خارج کردند.

به گزارش ایسنا:سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تحویل کارگر به عوامل اورژانس اظهارکرد: بررسی علائم حیاتی این کارگر نشان داد که متاسفانه این فرد به دلیل شدت آسیب وارده جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و پایان عملیات آوار برداری و جستجو به عملیات خود خاتمه داده و محل را به عوامل شهرداری و انتظامی تحویل دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید