ریاض مجوز نداد پرواز پرسپولیس لغو شد

  • ورزشی
  • جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰
    کد خبر :1035015
ریاض پرسپولیس لغو

در حالی که هماهنگی سفر پرسپولیس به ریاض با پرواز اختصاصی انجام شده بود، ناگهان عربستان اجازه فرود هواپیمای پرسپولیس را نداد.

در حالی که قرار بود بازیکنان پرسپولیس ساعت 10:30 با پرواز اختصاصی به پایتخت عربستان سفر کنند اما این اتفاق رخ نداد و پرواز به زمان دیگری موکول شد.

این در حالی است که هماهنگی برای پرواز پرسپولیس به ریاض انجام شده و ویزای تمام مسافران نیز به دست باشگاه پرسپولیس رسیده بود اما در نهایت شب گذشته دولت عربستان اعلام کرد که اجازه فرود به پرواز سرخ‌پوشان را نمی‌دهد.

باشگاه پرسپولیس زمان پرواز را 10:30 صبح تعیین کرده بود تا بازیکنان با شرایط استراحتی مطلوب به ریاض بروند و یک جلسه تمرینی را هم انجام بدهند اما حالا تمام برنامه این باشگاه به‌هم خورده است.

نکته جالب اینکه روز گذشته نماینده پرسپولیس به ریاض رفت تا آخرین هماهنگی را انجام دهد اما اعضای تیم اجازه پرواز پیدا نکردند.

بر اساس آخرین اعلام، پرسپولیس امشب راهی ریاض خواهد شد و به این ترتیب باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که یک جلسه تمرینی را عصر امروز برگزار کند.

نکته مهم اینکه پرسپولیس قصد داشت با پرواز اختصاصی و هواپیمای منقش به لوگوی این باشگاه راهی ریاض شود و حتی برنامه تمرینی و استقرار در هتل نیز برنامه‌ریزی شده بود اما در آخرین لحظه دولت عربستان اجازه فرود را نداد.

به گزارش ورزش سه، آخرین پرواز پرسپولیس به ریاض برای دیدار با الهلال بود که در آن زمان هم به دلیل عدم اجازه فرود، پرسپولیس با حدود یک روز تأخیر به عربستان رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید