رویداد WWDC 2022 اپل 16 خرداد برگزار می شود

    کد خبر :899869

اپل تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2022 را اعلام کرد. این رویداد از روز دوشنبه ۱۶ خردادماه شروع خواهد شد و تا روز جمعه ۲۱ خرداد ادامه خواهد یافت.

«بازتاب»به گفته اپل کنفرانس WWDC 2022 به‌خاطر شیوع کرونا به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد؛ اما در طول برگزاری آن میزبان تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان و دانشحویان در مخل کنفرانس خواهد بود. این برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ است که این رویداد به‌صورت نیمه‌حضوری برگزار خواهد شد.

همانطور که می‌دانید اپل هر ساله با برگزاری کنفرانس WWDC، توسعه‌دهندگان را در جریان جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری خود می‌گذارد و فرصتی برای برنامه‌نویسان خودش فراهم می‌کند تا با کمک توسعه‌دهندگان مشکلات موجود را برطرف کنند و ایده‌های خود را توضیح بدهند.

اپل همچنین در رویداد WWDC جدیدترین محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خودش را معرفی می‌کند. در بخش نرم‌افزار می‌توان به آپدیت‌های جدید iOS، iPadOS، مک اواس، watchOS و tvOS اشاره کرد و در بخش سخت‌افزار نیز امسال ممکن است چند لپ تاپ مک‌بوک ایر جدید رونمایی کند. این شرکت همچنین ممکن است یک آی‌مک پرو جدید نیز معرفی کرده یا برخی از مشخصات آن را افشا کند.

اپل در کنار معرفی این محصولات، چالشی به نام Swift Student Challenge را نیز برگزار خواهد کرد. امسال سومین سال این رقابت خواهد بود و فقط دانشجویان می‌توانند در آن شرکت کنند. در این چالش، دانشجویان باید یک پروژه Swift Playgrounds به انتخاب خودشان ایجاد کنند و تا تاریخ ۲۵ آوریل آن را ارسال کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید