رونمایی پورشه از شاسی بلند کوپه کاین توربو GT

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰
    کد خبر :823670

پورشه همیشه محصولات منحصربفردی برای مشتریان خود تدارک می‌بیند و حال نوبت رونمایی از شاسی بلند کوپه قدرتمند کاین توربو GT رسیده که می‌تواند عملکرد سریعی از خود نشان دهد و پرسرعت است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– با فاصله نسبتاً کمتری از ثبت یک رکورد سرعت جدید در پیست نوربورگ‌رینگ ، شرکت پورشه از این توربو GT رونمایی استفاده شده است. فروش این خودرو از اوایل سال 2022 و با قیمت پایه 180،800 دلار آغاز خواهد شد.

اولین نکته قابل توجه در مورد مدل جدید این است که کاین توربو GT تنها در فرم اتاق کوپا لازم است. این خودرو به پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربو مجهز شده است که 631 اسب بخار قدرت و 849 نیوتن بهمتر گشتاور را از طریق جعبه دنده 8 سرعت اتوماتیک به چرخش انتقال می دهد. مهمترین پیشرفته فنی این نسخه جدید نسبت به مدل استاندارد کاین توربو کوپه شامل میللانگ ، شاتون ، پیستون ها و زنجیر تایم جدید ، باعث افزایش سرعت تعویض دنده گیربکس و نصب ترنسفر کیس آب / خنک می شود.

اعمال تمام این مهارت های فنی ، ثبت شتاب صفر تا صد کیلومتر در 3.1 ثانیه ، عبور از مسافت 400 متر ظرف 11.6 ثانیه و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 299 کیلومتر است که انجام می شود. برای هماهنگی با این سطح از عملکرد فنی ، سیستم ارتقا تع سطح به میزان 17 میلی متر کاهش یافته و بنابر حالت رانندگی قرار می گیرد ، اگر تا 15 درصد بهتر شود شود. باید این سیستم عامل مدیریت سیستم تعلیق ، کنترل شاسی پویا و تقسیم گشتاور اشاره کرد که این خودرو را در ارائه نمایندگی چشم یاری استفاده می کند.

رینگ های 22 اینچی توربین کوپه در محور جلو 2.54 سانتیمتر بیشتر از عقب بوده است و در تمام چرخ های تولید شده با تایرهای P Zero Corsa ساخت پیرلی با چسبندگی بالا و ترمزهای کربن سرامیک با دیسک های 440 و 410 میلی متر در محورهای جلو وعقب همراه است. ورودی بزرگترین جریان هوا در دو سوی سپر و زیرسپری جدید ، جلوی پورشه کاین توربو کوپه نسبت به مدل استاندارد خواهد بود. سقف ، روکش دیفیوزر عقب و صفحات کنار باله عقب از فیبرکربن ساخته شده و باله ططبیق‌پذیر عقب هم تا 51 میلی‌متر امکان جابجایی دارد.

یک جفت خروجی بیضی شکل اگزوز از جنس تیتانیوم هم از میانه سپر عقب بیرون آمده است که نصب می شود ، کاهش 18.14 کیلوگرم وزن خودرو را در پی داشته است. در کابین پورشه کاین توربو GT ، صندلی های ردیف عقب از مجراست تا فضای داخلی این خودرو برای چهار سرنشین مناسب باشد. صندلی های ردیف جلو در هشت جهت قابل تنظیم بوده و بخش اصلی آن با آلکانترا پوشانده شده است. نشان Turbo GT روی پشتیبانان حک شده و یک نوار زرد رنگ نیز روی بخش میانی لبه فرمان دیده می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید