رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند Watch GT 3

    کد خبر :855285

هواوی ساعاتی پیش با برگزاری یک رویداد آنلاین از نسل جدیدی از محصولات خود رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین محصولات معرفی شده در این مراسم ساعت هوشمند Watch GT 3 بود که قرار است در دو نسخه 42 و 46 میلی‌متری روانه بازارهای جهانی شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندارباید گفت که ساعت‌های Watch GT 3 از نظر طراحی شباهت زیادی به دو محصول قبلی هواوی در این رده یعنی ساعت‌های Watch 3 و Watch 3 Pro دارند. هواوی سعی کرده است با ایجاد تغییراتی در زبان طراحی این محصولات خود، طراحی جدیدی را برای ساعت Watch GT 3 دست و پا کند.

یکی از تغییرات مهم صورت گرفته در این نسل جدید از ساعت‌های هواوی، حذف سیم‌کارت یکپارچه یا eSIM در آن‌ها است. این موضوع سبب می‌شود امکان ارتباط با شبکه‌های مخابراتی برای این ساعت وجود نداشته باشد اما خبر خوب این است که می‌توان با استفاده از بلوتوث این ساعت‌های جدید را به گوشی‌های هوشمند متصل و به این نحو از آن‌ها برای برقراری تماس‌های تلفنی استفاده کرد.

هواوی اعلام کرده است ساعت‌های Watch GT 3 قرار است در دو نسخه 42 و 46 میلی‌متری عرضه شوند. نسخه 42 میلی‌متری دارای یک نمایشگر 1.32 اینچی AMOLED است اما نسخه 46 اینچی از نمایشگری بزرگ‌تر و با ابعاد 1.46 اینچ بهره می‌برد. برای نسخه 46 میلی‌متری هم نمایشگری از نوع AMOLED در نظر گرفته شده است.یکی دیگر از قابلیت‌های مهم ساعت Watch GT 3 که با عنوان Healthy Living Clover معرفی شده است به صورت هوشمند به کاربران برای تمرینات ورزشی، میزان ساعت‌‌های خواب و همچنین پیاده‌روی روزانه، چالش‌ها و اهدافی را معرفی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد در این روز برای دست‌یابی به آن‌ها تلاش کنند.

این قابلیت بیش از هرچیز ما را به یاد قابلیت Ring در ساعت‌های اپل واچ می‌اندازد.هواوی همچنین در ساعت Watch GT 3 از نسل پنجم از سنسورهای اپتیکی TruSeen به منظور اندازه‌گیری ضربان قلب کاربران خود بهره گرفته است. بنا به گفته این شرکت این سنسورها هم اکنون با چند تغییر روبرو شده‌اند تا نسبت به قبل عملکرد بهتری را از خود نشان دهند. ساعت Watch GT 3 همچنین قابلیت اندازه‌گیری میزان SpO2 یا میزان اشباع اکسیژن خون را هم در اختیار دارد. از میان دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به سازگاری با بیش از 100 ورزش مختلف اشاره کرد که به آن امکان می‌دهد میزان فعالیت و عملکرد کاربران را در این ورزش‌ها ردیابی و رهگیری کند.

هردو نسخه از ساعت Watch GT 3 دارای چهار گیگابایت حافظه داخلی هستند و می‌توانند در فشار 5 اتمسفر قابلیت ضدآب خود را حفظ کنند. هواوی اعلام کرده است که این ساعت با گوشی‌های اندرویدی و همچنین مجهز به سیستم عامل iOS سازگاری کامل دارد. همچنین اعلام شده است که نسخه 42 میلی‌متری از این ساعت می‌تواند تا هفت روزه شارژدهی باتری داشته باشد. علاقه‌مندان به طول عمر بیشتر برای باتری می‌توانند نسخه 46 میلی‌متری از این ساعت را تهیه کنند که شارژدهی 14 روزه را در اختیار دارد.

هواوی همچنین اعلام کرده است که نسخه 42 میلی‌متری از این ساعت در هنگام عرضه قیمتی در حدود 329 یورو خواهد داشت و نسخه 46 میلی‌متری هم با قیمت 349 یورو عرضه می‌شود. مرحله پیش‌فروش این ساعت جدید هواوی هم اکنون آغاز شده است اما عرضه رسمی آن از تاریخ 10 نوامبر (19 آبان) شروع می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید