رونمایی هنسی از غول وحشی به نام رم TRX ماموت

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۱۲
    کد خبر :894040

اگر خواهان وانت پیکاپی باشید که بتواند برخی خودروها را در مسابقه درگ شکست دهد و درعین‌حال از سخت‌ترین مسیرها عبور کند، شاید رم TRX 1500 شرکت هنسی پرفورمنس بهترین گزینه برای این کار باشد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_رم ۱۵۰۰ TRX حتی در حالت استاندارد نیز جزو بهترین وانت‌های پرفورمنس بازار است. در دل این هیولا پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۷۰۲ اسب بخار و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متر قرار دارد که باعث می‌شود فورد F-150 رپتور کنونی در برابرش شرمنده باشد. البته فقط پیشرانه نیست که باعث می‌شود رم TRX محصولی خاص باشد.

این شرکت TRX را به سیستم تعلیق کاملاً جدید مستقل در بخش جلو مجهز کرده است. در این بخش تکنولوژی دامپرهای فعال نیز وجود دارد که با شوک‌های پرفورمنس تطبیقی بیلشتین هاوک e2 همراه شده‌اند؛ اما محصول هنسی که با نام ماموت ۱۰۰۰ شناخته می‌شود وارد مرحله جدیدی شده است.

 

این تیونر برای تولید وانتی سریع‌تر از سوپرشارژر ۲.۶۵ لیتری استفاده کرده است و اقدام به ارتقای انژکتورهای سوخت و نصب سیستم ورودی هوای پرفشار کرده است. این تغییرات باعث تولید قدرت ۱۰۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۱۳۱۳ نیوتون متری شده‌اند که برای یک سوپرکار هم ارقام فوق‌العاده‌ای هستند چه رسد به یک وانت!

این ماموت ۱۰۰۰ زرد رنگ که تماشا می‌کنید به پکیج آفرود مرحله ۲ مجهز شد که شامل مواردی همچون سپرهای جلو و عقب جدید، چراغ‌های LED، کیت افزایش ارتفاع، پله‌های جانبی برقی و لاستیک‌های آفرود ۳۷ اینچی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید