رونمایی فولکس واگن از شاسی بلند تائوس Basecamp

    کد خبر :812477

شرکت فولکس واگن را می‌توان از برندهای بزرگ صنعت خودروسازی تلقی کرد. این شرکت به تازگی از شاسی بلند آفرودر جدید خود تائوس Basecamp رونمایی کرده که دارای طراحی مناسب آفرود است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– تغییرات حاصل از پکیج Basecamp بر تائوس باعث آفرینش چهره­‌ای خشن برای این کراس­‌اور شده و آن را نسبت به نسخه استاندارد متمایز ساخته است. تائوس Basecamp توسط تیم طراحی فولکس‌­واگن در کالیفرنیا طراحی شده تا نسخه آفرودی از این مدل پدید آید.

کمک‌­فنرهای H&R برای افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، رینگ‌های Traverse MXبه همراه تایرهای Widepeak A/T Trail ساخت فالکن، باربند Thule Canyon XTو چراغ‌های سقفی LED طراحی شده توسط Baja Designs، مهمترین مواردی است که در بدنه این مدل دیده می‌­شود.

لبه گلگیرهای جلو و عقب، زیرسپری، رکاب­‌های جانبی و نشان خاص روی جلوپنجره، از دیگر جزئیات قابل اشاره در بدنه این مدل است. ترکیب رنگ منحصربه‌فرد این مدل را نیز نمی­‌توان نادیده گرفت که از آبی Waimea، کاپوت و سقف مشکی مات و جزئیات نارنجی و نقره­‌ای در برخی قسمت‌های بدنه تشکیل شده است. در فضای بار هم یک تقسیم­‌کننده فضا ساخت برند Polytec Group نصب شده است.

فولکس‌­واگن در اواخر سال 2020 از برنامه خود برای عرضه تائوس به بازار ایالات متحده خبر داد. کارشناسان این مدل را به عنوان جایگزین مدل گلف می­‌دانند که مدتی است از این کشور خداحافظی کرده هرچند که نسخه­‌های قدرتمند آن هنوز عرضه می­‌شود.

فولکس‌واگن تائوس در نسخه استاندارد به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که 158 اسب­‌بخار قدرت و 249 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک یا 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می­‌کند. سامانه چهارچرخ محرک 4Motion نیز با پرداخت مبلغ اضافه قابل نصب خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید