رونمایی فراری از نسخه Bianco Courmayeur اسپایدر SF90

  • خودرو
  • دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۵۸
    کد خبر :889892

تمامی محصولات فراری، منحصربه‌فرد و فوق‌العاده هستند؛ اما برخی از آن‌ها به طور سفارشی ساخته می‌شوند و بسیار متفاوتند. برای مثال، مجموعه‌ای به منظور گرامیداشت دهمین سالگرد رویداد Cavalcade اختصاص داده شده است. چهارمین عضو این مجموعه (از پنج عضو) یک SF90 اسپایدر است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_اگرچه این طرح جدید روی فراری SF90 اسپایدر به نمایش درآمده است، اما خریداران ثروتمند نیز می‌توانند همان ترکیب را برای مدل SF90 استراداله و 812 کامپتیتزیونه انتخاب کنند. این نسخه منحصربه‌فرد با نام Bianco Courmayeur شناخته می‌شود و با ترکیب رنگی از سفید و آبی پوشیده شده است، که فراری آن را چنین توصیف می‌کند: رنگ آن، یادآور برف و یخبندان است؛ رنگ سفید با آبی مختصری ترکیب شده و طیفی از احساسات را به یک رنگ تبدیل می‌کند.

شماره 39 روی درها به چشم می‌خورد؛ پرچم آمریکا روی در راننده و پرچم ایتالیا بر روی در سرنشین تعبیه شده‌اند‌‌‌. با نگاهی دقیق‌تر، متوجه خطوط و جزئیات سبزرنگ روی در صندوق می‌شویم، که تا خط کمربند ادامه یافته است. همان رنگ متضاد، در قسمت لبه اسپویلر به کار رفته است SF90 اسپایدر روی رینگ‌های دو رنگ با مرکز مشکی و پره‌های نیمه سفیدرنگ سوار شده است. در حالی که سه خودرو قبل از آن در این مجموعه، رینگ‌هایی تماما مشکی با طرح‌های مختلف داشتند.

سقف فلزی جمع‌شونده این فراری، تنها 14 ثانیه زمان لازم دارد که باز یا بسته شود؛ بنابراین تنها با فشردن یک دکمه و بدون نیاز به توقف، حالت سقف تغییر پیدا می‌کند. فراری یک شیشه عقب برقی جمع‌شونده را نیز در نظر گرفته تا راحتی بیش‌تری را هنگام پایین بودن سقف رقم بزند. یک پکیج اختیاری با نام Assetto Fiorano در دسترس است که در آن فیبرکربن فراوانی به کار رفته؛ به طوری که وزن SF90 اسپایدر تا 21 کیلوگرم کاهش می‌یابد.

مجموعه Cavalcade تنها بر بخش ظاهری خودروها تمرکز دارد؛ بنابراین SF90 همچنان نیروی موردنیاز خود را از یک پیشرانه 4 لیتری V8 توئین‌توربو به اضافه سه موتور الکتریکی تامین می‌کند و قادر است 986 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. با کمک این نیرو، تنها در مدت زمان 2.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر رساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز تا 340 کیلومتر برساعت محدود شده است.

احتمالا مجموعه Cavalcade فراری در هفته‌های آینده، با معرفی پنجمین و آخرین عضو، کامل خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید