رونمایی دل از چند لپ تاپ مقاوم جدید

    کد خبر :852969

بسیاری از ما نیازی نداریم از دستگاه‌های دیجیتال خود در شرایط سخت آب و هوایی استفاده کنیم، اما اگر شما از افرادی هستید که لپ‌ تاپ خود را در همه شرایط به همراه می‌برید، کمپانی Dell خبر خوبی برایتان دارد؛ این شرکت به تازگی از دو لپ تاپ جان سخت Dell Latitude 5430 Rugged و 7330 Rugged Extreme با سخت‌افزار قدرتمند رونمایی کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندارلپ تاپ بیزینسی قدرتمند Dell Latitude 5430 Rugged، نمایشگری به اندازه 14 اینچ دارد و در بهترین کانفیگ آن از پردازنده نسل یازدهمی Core i7-1185G7 سری تایگر لیک اینتل استفاده شده است. این دستگاه همچنین از قابلیت‌های پلتفرم vPro اینتل نیز بهره می‌برد تا از لحاظ پایداری عملکرد و امنیت، در بالاترین سطح ممکن باشد.

در کنار این پردازنده سریع، می‌توانید لپ تاپ Dell Latitude 5430 Rugged را با حافظه رم تا 64 گیگابایت نیز خریداری کنید. برای ذخیره‌سازی اطلاعات نیز تا 2 گیگابایت حافظه SSD در اختیار شما خواهد بود. برای تامین انرژی این لپ تاپ جان سخت، دو باتری 53.3 وات‌ساعتی به همراه آن ارائه شده که امکان استفاده از آن تا 25 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم می‌کنند.

با این حال شرکت Dell حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و به شما اجازه می‌دهد باتری‌های بیشتری تهیه کرده و در صورت نیاز به شارژدهی بیشتر از 25 ساعت، باتری لپ تاپ Dell Latitude 5430 Rugged را بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه، جابه‌جا کنید.

نمایشگر 14 اینچی لپ تاپ جان سخت جدید Dell می‌تواند تصاویر را با رزولوشن Full HD برای کاربران به نمایش گذاشته و حداکثر نوردهی صفحه نمایش 1100 نیت را برای آن‌ها به ارمغان آورد تا Dell Latitude 5430 Rugged، گزینه‌ای ایده‌آل برای کار کردن در فضاهای نورانی سر باز باشد.

یک نسخه از این دستگاه با نمایشگر لمسی ارائه می‌شود که برای کار کردن با آن از دستکش نیز می‌توان استفاده کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که Dell برای Latitude 5430 Rugged استاندارد نظامی MIL-STD-810H و استاندارد ضد آب و غبار IP53 را نیز دریافت کرده تا امکان استفاده و حمل آن در شرایط دمایی شدید، ارتفاع بالا، رطوبت، لرزش و گرد و غبار را تضمین نماید.

لپ تاپ Dell Latitude 5430 Rugged از اتصالات زیادی نیز بهره می‌برد و از انواع پورت‌های USB، تاندربولت و اترنت پشتیبانی می‌کند. کاربران همچنین قادرند این دستگاه را در زمان عدم دسترسی به WiFi، از طریق  شبکه LTE یا 5G به اینترنت جهانی متصل کنند.

بسیاری از قابلیت‌های مورد اشاره در بالا را می‌توان در لپ تاپ Dell Latitude 7330 Rugged Extreme نیز مشاهده کرد. این دستگاه با پردازنده‌ای مشابه به همراه 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه SSD به بازار خواهد آمد و مانند برادر کوچک‌تر خود از دو باتری قابل جابه‌جایی، سیم‌کارت و پورت‌های متعدد برخوردار شده است.

با این حال، شرکت Dell لپ تاپ Latitude 7330 Rugged Extreme را حتی مقاوم‌تر طراحی کرده و برای آن استاندارد ضد آب IP65 را تدارک دیده است. این دستگاه همچنین در شرایط بسیار سخت‌تری مورد آزمایش قرار گرفته و از تست سقوط از ارتفاع 2 متری، بارش شدید باران، هوای پر از نمک و شن و انفجار سر بلند بیرون آمده است.نمایشگر این لپ تاپ قدرتمند و عضلانی حدود 13 اینچ اندازه دارد و از رزولوشن Full HD پشتیبانی می‌کند. مقدار نوردهی نمایشگر نیز حدود 1400 نیت گزارش شده و نسخه لمسی آن با دستکش هم قابل استفاده است. لپ تاپ‌های جان سخت جدید Dell از انتهای سال جاری میلادی به فروشگاه‌ها خواهند آمد، اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن‌ها ارائه نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید