رونمایی تویوتا از نسل جدید کوپه کامپکت و وحشی GR 86

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۶:۲۰
    کد خبر :799099

دو شرکت تویوتا و سوبارو طی یک رویداد مشترک آنلاین از نسل جدید کوپه تویوتا GR 86 یا همان سوبارو BRZ رونمایی کردند. مدلی که طراحی چهره جدیدی پیدا کرده و نظر هر فردی که علاقمند به کوپه‌های سریع هستند را به خود جلب می‌کنند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– تویوتا با رونمایی از نسل جدید GR 86 خبر خوشی را به طرفداران این کوپه کوچک و چابک داده است. طراحی که برای نسل جدید تدارک دیده شده اگرچه تغییراتی را نشان می‌دهد اما با همان ساختار قبلی رو به رو هستیم.

تویوتا می‌گوید GR 86 برای عملکرد اسپرت و ارائه عملکرد رانندگی مستقیم و رضایت بخش طراحی شده است. این اتومبیل طرح خود را با موتور جلو و چرخ عقب با کابین نسبتا کوچک و مرکز ثقل کم و گسترده حفظ کرده است. فضای داخلی با سوئیچ‌های مختلف و یک صفحه نمایش دارای برجستگی افقی طراحی شده تا در مکان بهینه‌ای برای لذت رانندگی قرار گرفته باشد.

تویوتا با نمایشگر هفت اینچی متناسب با فضای داخلی این اتومبیل را همراه کرد. در زیر کاپوت یک موتور 2.4 لیتری جدید جایگزین شده است. تویوتا می‌گوید این وسیله نقلیه می‌تواند در مدت زمان 6.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد که نسبت به مدل قبلی 1.4 ثانیه عملکرد بهتری دارد. تویوتا برای کاهش وزن خودرو از آلومینیوم زیادی به همراه صندلی‌های جلو و صدا خفه کن به روز شده استفاده کرد. این موتور 235 اسب بخار قدرت تولید کرده و متاسفانه جزئیات قیمت و تاریخ عرضه مشخص نشد.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید