رونمایی از قرارداد عجیب شجاع با پرسپولیس

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۲۹
    کد خبر :757158

قرارداد پایه شجاع خلیل زاده با پرسپولیس ۲ میلیارد تومان بوده اما آپشنهای فراوان این قرارداد باعث بالا رفتن عجیب رقم پرداختی به مدافع سابق سرخ‌ها شده است.

شجاع خلیل زاده در روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس از رقم پایین قرارداد خود با این تیم می‌گفت. مدافع پرسولیس در حالی درخواست افزایش رقم قرارداد خود را داشت که برخی از منابع خبر داده بودن او پیش از اینها تصمیم خود برای جدایی را گرفته بود و توافق نامه خود با الریان را امضا کرده بود. موضوعی که وکیل باشگاه پرسپولیس هم به آن اشاره کرده بود. اما آیا واقعا رقم قرارداد شجاع با پرسپولیس پایین بوده است؟ روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش مفاد این قرارد را منتشر کرده است. بر اساس ادعای رسول‌پناه، قرارداد شجاع با پرسپولیس ۲ میلیارد تومان بوده اما آپشن‌های موجود در آن، رقم این قرارداد را چند میلیاردی بیشتر کرده است.

آپشن‌های قرارداد خلیل‌زاده به این شرح است:

۱- حضور در بیش از ۵۰ درصد بازی‌ها منجربه افزایش ۳۰ درصدی رقم قرارداد می‌شود (۶۰۰ میلیون تومان).

۲- کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر منجربه افزایش ۲۰ درصدی قرارداد می‌شود (۴۰۰ میلیون تومان).

۳- کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا منجربه افزایش ۲۰ درصدی رقم قرارداد می‌شود (۴۰۰ میلیون تومان).

۴- در صورت صعود پرسپولیس به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ۲۰ درصد به مبلغ قرارداد اضافه می‌شود (۴۰۰ میلیون تومان).

۵- در صورت صعود پرسپولیس به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ۲۰ درصد به مبلغ قرارداد اضافه می‌شود (۴۰۰ میلیون تومان).

۶- در صورت کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰ درصد به رقم قرارداد افزوده می‌شود (۴۰۰ میلیون تومان).

۷- در صورت کسب رضایت مدیرعامل از عملکرد بازیکن در طول فصل، ۲۰ درصد به رقم قرارداد افزوده می‌شود (۴۰۰ میلیون تومان).

۸- در صورت دعوت به اردوی بزرگسالان تیم‌ملی فوتبال، ۳۰ درصد به رقم قرارداد اضافه می‌شود (۶۰۰ میلیون تومان).

توضیحات همشهری آنلاین: از آپشنهای ۸ گانه قرارداد شجاع خلیل زاده، احتمالا از میان بندهای دوم و سوم تنها یکی از بندها اعمال خواهد شد چرا که کسب قهرمانی لیگ برتر،خود به خود کسب سهمیه را هم به دنبال داشته است. در خصوص بند ششم، شجاع پیش از فینال لیگ قهرمانان از جمع سرخها جدا شده است و این آپشن حتی در صورت قهرمانی پرسپولیس برای او در نظر گرفته نخواهد شد.

با این حساب مجموع رقم آپشنهای شجاع خلیل زاده، اگر بند هفتم (رضایت مدیرعامل) را در نظر نگیریم رقمی معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود. آپشنهایی که بیشتر از رقم پایه قرارداد مدافع سابق پرسپولیس است. با این حساب پرسپولیس برای فصل گذشته باید مجموعا ۴ میلیارد و هشتصد میلیون تومان به مدافع خود پرداخت می‌کرده که مدیران پرسپولیس معتقدند از آنجایی که تمام مبلغ پایه قرارداد را پرداخت کرده اند شجاع حق جدایی نداشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید