رونمایی از تیربار موشکی سپاه/ فیلم

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱
    کد خبر :758861

سردارسرلشکر حسین سلامی امروز در آیین رونمایی از سامانه پرتاب متوالی موشک‌های بالستیک دوربرد سپاه (تیربار موشکی), قدرت موشکی ایران اسلامی را تولد و تراکم اراده ملت ایران توصیف و با تاکید بر اینکه زمانی که موشک‌های ما به پرواز در می‌آیندپیکره دشمن می‌لرزد افزود:این ستون مستحکم خیمه بازدارندگی و دفاع اطمینان‌بخش نظام ما و قدرتی مهیب است که با آن اراده سیاسی نظام به دشمن نشان شده و در صورت نیاز به او تحمیل می‌شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز در حال رشد، توسعه، گسترش و غلبه بر دشمنان استگفت: از سوی دیگر دشمنان ما با انحطاط و زوال قدرت روبه‌رو هستند و هر روز که می‌گذرد شتاب و شیب این زوال تند‌تر می‌شود، اما هنوز تهدیدهای دشمن پابرجا است.
به گزارش صدا و سیما؛وی با بیان اینکه حتی هنگامی که دشمن در حال متلاشی شدن وفروپاشی است باز هم مانند یک ساختمان بلند در حال فروریزی، خطرناک است، گفت: باید کاملاً مراقب و هوشیار باشیم و بر استعداد، ظرفیت و قابلیت دفاعی و بازدارندگی خود بیفزاییم.
فرمانده کل سپاه قدرت موشکی ایران اسلامی را تولد و تراکم اراده ملت ایران توصیف و با تاکید بر اینکه زمانی که موشک‌های ما به پرواز در می‌آیند، پیکره دشمن می‌لرزدتصریح کرد: این ستون مستحکم خیمه بازدارندگی و دفاع اطمینان‌بخش نظام ما و قدرتی مهیب است که با آن اراده سیاسی نظام به دشمن نشان شده و در صورت نیاز به او تحمیل می‌شود.
سردار سرلشکر سلامی توان اطمینان بخش موشکی را ضامن تداوم حیات و بازدارندگی نظام عنوان و تاکید کرد:به فضل الهی ما روز به روزشاهد درخشش‌های جدید در این عرصه هستیم و امروز نیز شاهد یک پدیده نو و یک دستاورد جدید با عنوان قابلیت پرتاب همزمان یا متوالی موشک با فاصله‌های زمانی دلخواه هستیم که این گونه پرتاب‌ها از لحاظ عملیاتی و تاکتیکی ارزش‌های افزوده زیادی برای ما به همراه خواهد داشت.
فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به خباثت‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران و ضرورت آمادگی تمام عیارو مستمر برابر تهدیدات، خطاب به فرماندهان و رزمندگان نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: دست‌های شما همواره روی ماشه باشد؛ شاهدیم که دشمنان گاهی بر طبل تهدید می‌کوبند؛ آن‌ها را باید مهار و سیطره روانی و تسلط فنی، تکنیکی، تاکتیکی، عملیاتی و استراتژیک نظام را به آنان ثابت کنیم؛ بدون این سیطره نمی‌توانیم آزاد و آرام زندگی کنیم.
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه قدرت موشکی ما ضامن عقب نشینی دشمنان است، گفت: تا به امروز هم این قدرت در صحنه‌های مختلف اعم از مبارزه با داعش، مبارزه با ضد انقلاب در غرب کشور و در مناطق دوردست و نیز اسقاط اراده و انصراف دشمن ازتهدید نظام وملت ایران کارکرد و تاثیرات خود را به خوبی نشان داده است.
فرمانده کل سپاه در پایان با قدردانی از مجاهدت‌های فرماندهان، رزمندگان و تلاشگران عرصه موشکی دربه ثمر نشاندن دستاورد‌های این عرصه اقتدار افرین وتوسعه و گسترش قدرت نظام اسلامی؛ خطاب به ملت ایران تاکید کرد:
به مردم عزیز و شریف ایران اطمینان می‌دهیم قدرت ما فائقه است؛ ما همیشه پیروزیم و برای دفاع از حیثیت، شرف، استقلال، منزلت و کرامت این ملت عزیز هیچ نگرانی و کمبودی نداریم و پیشمرگ و فداییشان هستیم؛ آن‌ها با آرامش خاطر زندگی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید