رونمایی از آیفون 15 پرو گران قیمت با طرح فیلم های معروف

    کد خبر :1062339
رونمایی از آیفون 15 پرو گران قیمت با طرح فیلم های معروف

برند روسی کاویر به تازگی از نسخه ویژه آیفون 15 پرو با قیمت بالا و طراح دو فیلم پیکی بلایندر و پدر خوانده رونمایی کرد.

به گزارش بازتاب– کاویر همیشه به سفارشی‌سازی دستگاه‌های الکترونیکی مختلف از جمله گوشی‌های مطرحی چون آیفون، گلکسی اس سامسونگ و برخی دیگر می‌پردازد.

به تازگی این شرکت تصمیم گرفت دو نسخه خاص و گران قیمت از آیفون 15 پرو معرفی کند که دارای طرح فیلم پدر خوانده و سریال پیکی بلایندر است. مجموعه سفارشی آیفون 15 پرو Desperado Mafia سه طرح Godfather و Revenge و Capone را شامل می‌شود. این شرکت در ساخت این نسخه‌ها از مواد اولیه تیتاتنیوم مشکی و رگه‌های طلا استفاده کرده و همین امر موجب شده تا قیمت بالایی پیدا کنند.

بنابراین برای جذاب شدن گوشی‌ها حکاکی‌های دقیق و جذابی انجام داد. به گفته این شرکت گوشی جدید از 8000 دلار برای نسخه‌ Capone آیفون 15 پرو با حافظه 128 گیگابایتی شروع شده و در نهایت به 10000 دلار می‌رسد که برای نسخه Revenge با حافظه داخلی 1 ترابایت است.

رونمایی از آیفون 15 پرو گران قیمت با طرح فیلم های معروف

در حقیقت Revenge نسخه‌ای با طرحی از سریال پیکی بلایندر است. کاویر تصمیم دارد این مجموعه را تنها در 99 دستگاه به تولید برساند و قرار نیست تولید انبوه محسوب شود. بنابراین نباید انتظار عرضه انبوه داشت و باتوجه به قیمت بالا تمامی مدل‌های معرفی شده به فروش رفتند.

شرکت اپل آیفون 15 پرو را در سال 2023 همراه با سایر مدل‌ها معرفی کرد. سال 2024 نیز سری آیفون 16 در چهار مدل با بهبودی در طراحی و سخت افزار رونمایی خواهند شد. بنابراین انتظار داریم ویژگی‌های جدیدی را در نسل جدید این سری پرطرفدار شاهد باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید