روند بازسازی ورزشگاه مسجدسلیمان پیشرفتی نداشته است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۰
    کد خبر :321602

مسوول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال کشور گفت: با وجود اعلام نقاط ضعف موجود در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، هنوز تغییرات خواسته شده اعمال نشده و تاکنون هیچ پیشرفتی در روند بازسازی این ورزشگاه حاصل نشده است.

سهیل مهدی درباره وضعیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، اظهارکرد: یک‌ماه پیش با حضور در مسجدسلیمان از این ورزشگاه بازدید داشتیم که در همین بازدید از مسوولان مربوطه خواستیم تا یکسری تغییرات را در ورزشگاه ایجاد کنند؛ در این ورزشگاه در حال ساخت سکوهایی با سازه‌های فلزی در پشت دروازه‌ها بودند که از آن‌ها خواستیم با توجه به ناپایداری این سازه‌ها، سکوها به صورت بتنی ساخته شده تا از امنیت لازم نیز برخوردار باشند.
او ادامه داد: هم‌چنین خواستار یکسری تغییرات در پشت نیمکت‌ها و رختکن‌ها شدیم که فکر می‌کنم انجام این موارد دستخوش یکسری تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه شد. اکنون نیز برای رفع این مشکلات منتظر هستیم تا مدیرعامل باشگاه منصوب شود که فکر می‌کنم این موضوع در حال نهایی شدن است.
به گزارش ایسنا ،مسوول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال کشور عنوان کرد: به هر حال با وجود اعلام نقاط ضعف این استادیوم، هنوز تغییرات خواسته شده در ورزشگاه ایجاد نشده و تاکنون هیچ پیشرفتی در روند بازسازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان حاصل نشده است.
وی افزود: فرصت زیادی تا آغاز مسابقات لیگ برتر باقی نمانده است ولی امیدوارم با توجه به این‌که مسجدسلیمان یک‌بار در سال حضور در لیگ برتر نشان داد که می‌تواند خیلی سریع اصلاحات لازم را در ورزشگاه خود ایجاد کند، این‌بار نیز بتواند شبانه‌روز کار کنند تا کار به خوبی پیش برود و این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات لیگ شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید