رد و بدل شدن جملات تند میان رونالدو و وزیر ورزش ایتالیا

  • ورزشی
  • شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ۸:۴۹
    کد خبر :754130

تست کرونای کریستیانو رونالدو سه شنبه مثبت اعلام شد و ستاره پرتغالی که در اردوی تیم ملی حضور داشت تصمیم گرفت به تورین برگردد تا بتواند به دیدار بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا برسد. او اگر در کشورش می‌ماند باید ۱۴ روز قرنطینه می‌شد اما در ایتالیا تنها ۱۰ روز قرنطینه اجباری است.

بازگشت رونالدو به ایتالیا جنجال به وجود آورد. وزیر ورزش این کشور پنجشنبه از رفتار ستاره پرتغالی به شدت انتقاد کرد و گفت که این بازیکن پروتکل‌های بهداشتی را نقض کرده است. یک روز بعد مهاجم یوونتوس از طریق دایرکت اینستاگرام پاسخ وینچنزو اسپادافورا داد. ستاره پرتغالی اظهار کرد: این دروغ است من قوانین را نقض نکردم. با توافق باشگاه و تیم پرتغال تمام تلاش‌مان را کردیم تا به نحوی عمل کنیم که به قوانین احترام گذاشته باشیم. یک مرد در ایتالیا می‌گوید من قوانین را زیر پا گذاشته‌ام اما این چنین نیست. با یک هواپیمای اورژانسی پرتغال را ترک کردم و با کسی تماسی نداشتم، حتی در تورین هم.

او افزود: خانواده‌ام در ساختمان دیگری هستند و به همین خاطر نمی‌توانیم تماسی با هم داشته باشیم. زمانی که از لحاظ ذهنی در وضعیت خوبی باشید مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، با این حال اسپادافورا در مصاحبه با آنسا خیلی زود نسبت به اظهارات ستاره پرتغالی واکنش نشان داد و گفت: شهرت و توانمندی یک بازیکن به معنای این نیست که می‌تواند مغرور، بی‌مسئولیت و دروغگو باشد. بالعکس زمانی که یک بازیکن شناخته شده‌تر است باید بیشتر احساس مسئولیت کند و پیش از صحبت کردن باید به آن فکر کند و الگوی خوبی باشد. دیگر نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید