رودی جولیانی اعلام ورشکستگی کرد

    کد خبر :1042789
رودی جولیانی اعلام ورشکستگی

رودی جولیانی وکیل سابق و دوست قدیمی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پس از آنکه به جرم تهمت و افترا به پرداخت ۱۵۰ میلیون دلار جریمه محکوم شد، اعلام ورشکستگی کرد.

جولیانی روز پنجشنبه به وقت محلی تنها چند روز پس از آن که هیات منصفه یک دادگاه وی را به پرداخت نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار به ۲ کارمند سابق ستاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در ایالت جورجیا محکوم کرد، درخواست ورشکستگی خود را به دادگاه فدرال نیویورک ارائه کرد.

وکیل سابق ترامپ در جریان انتخابات ۲۰۲۰ به این ۲ کارمند تهمت زده بود که آرای انتخاباتی را دستکاری و نتیجه رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری در ایالات جورجیا را به نفع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تغییر داده‌اند.

جولیانی در درخواست اعلام ورشکستگی خود به دادگاه فدرال نیویورک، مدعی شده در حالی که ۵۰۰ میلیون دلار بدهی دارد، ارزش تمام دارایی‌های او تنها حدود ۱۰ میلیون دلار است.

به گزارش ایرنا، وکیل سابق ترامپ لیستی از پرونده‌های در حال رسیدگی از جمله سه پرونده تهمت و افترای دیگر درباره اظهاراتش پس از انتخابات ۲۰۲۰ دارد که هنوز در مرحله انجام تحقیقات قرار دارند و به مرحله دادگاه نرسیده است و در صورت محکومیت به پرداخت جریمه در آن پرونده‌ها، میزان بدهی‌های او باز هم افزایش خواهد یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید