روحانی: به زودی تحریم‌ ها برداشته و سرمایه‌ها به ایران سرازیر می‌شود

    کد خبر :820797
روحانی: به زودی تحریم‌ ها برداشته و سرمایه‌ها به ایران سرازیر می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی مناطق آزاد تجاری با بیان اینکه مردم مسئولیت بسیار بزرگ سیاسی و اجتماعی خود را در روز جمعه انجام دادند، اظهار کرد: آنان رییس‌جمهوری خود را انتخاب کردند. به آنان برای این اقدام بسیار خوب در جهت حضور گسترده در پای صندوق های رأی تبریک می‌گویم.

رییس جمهور گفت: ان شاءالله به زودی تحریم‌ها برداشته می‌شود و سرمایه‌ها به سوی ایران سرازیر می‌شود و امیدوارم که در دولت سیزدهم شاهد افزایش سرمایه‌گذاری‌ها باشیم و مردم بتوانند از نفع و سود آن بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری هفتادوچهارمین افتتاح طرح‌های ملی در دولت خود اظهار کرد: در مناطق آزاد ما اعلام شد که ۶۲۱ طرح در حال اجرا است و ۲۴۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد که ۵۳ درصد آن اجرا شده و همه آنها تا پایان سال افتتاح می‌شود.

روحانی یادآور شد: اگر مردم به آینده خود و سود سرمایه‌گذاری امید نداشته باشند که چنین میزان از سرمایه‌گذاری را انجام نمی‌دهند. همین ایستادگی مردم برخلاف رنج و سختی که در این سه سال و نیم کشیدند که در تاریخ بی‌سابقه بوده، نشان از جایگاه والای مردم ما است.

رییس جمهوری گفت: اینکه چند روز پیش خود آمریکایی‌ها اعلام کردند حاضریم تحریم را از روی واکسن کرونا علیه ایران برداریم نشان می‌دهد که خود این تروریست‌ها به چنین اقدامی اعتراف می‌کنند و حالا دولت جدید که معتقد است راه دولت قبلی درست نبوده، گفته‌اند که اگر در مسائل بانکی موضوع در زمینه ماسک و واکسن باشد مشکلی نداریم.

روحانی تأکید کرد: تازه آنهم زمانی که فهمیدند ما در تولید ماسک خودکفا شدیم و صادرات می‌کنیم و در واکسن هم به سمت تولید رفتیم.

وی با بیان اینکه مردم بینی ترامپ را به خاک مالیدند تصریح کرد: الان بازار ما پر از جنس است، هرچند گرانی به دلیل جنگ اقتصادی وجود دارد اما اقتصاد ما از پس این جنگ نابود نشد و یک نشان آن همین افتتاح طرح‌های ملی بود که تودهنی به آمریکا محسوب می‌شد.

رییس جمهوری با بیان اینکه ما تا روز آخر دولت افتتاح طرح‌های ملی در دوشنبه و پنجشنبه را انجام می‌دهیم، اظهار کرد: ما طرح‌های زیادی در مناطق مختلف افتتاح کردیم که با آنچه سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی شد ۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفت. من از اینکه مناطق آزاد ایران از مناطق واردکننده بدل به صادرکننده در این دولت شدند سپاسگزارم.

به گزارش ایسنا، روحانی یادآور شد: ان شاءالله به زودی تحریم‌ها برداشته می‌شود و سرمایه‌ها به سوی ایران سرازیر می‌شود و امیدوارم که در دولت سیزدهم شاهد افزایش سرمایه‌گذاری‌ها باشیم و مردم بتوانند از نفع و سود آن بهره‌مند شوند.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. ایرانی گفت:

    روحانی: به زودی تحریم‌ ها برداشته و سرمایه‌ها به ایران سرازیر می‌شود !!!!
    من فکر می کنم روحانی را چیز خور کرده اند یا سر سپرده انگلیسی هست. چون ۸ سال است که مردم را با خبرهای غیرواقعی سرکار گذاشته است.

  2. مهرداد گفت:

    ببر اون کلید و دوتا بیل هم با خودت بیار. باهات کار دارم.

دیدگاهتان را بنویسید