رهایی ۲ جوان از چنگال آدم ربایان

  • حوادث
  • چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۹:۳۰
    کد خبر :903923
رهایی ۲ جوان از چنگال آدم ربایان

سرهنگ مرتضی جوکار اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر ربایش ۲ جوان، در محور فرعی «سرباز – کافه بلوچی» رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان سرباز قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با حضور مأموران در محل و در تحقیقات صورت گرفته از شاهد عینی ماجرا مشخص شد، که این ۲ جوان ۳۰ و ۳۱ ساله سوار بر خودروی وانت نیسان خود، در محور مذکور در حرکت بوده اند که ناگهان سرنشینان مسلح ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ با سر و صورتی پوشیده با شلیک اسلحه کلاش خودروی آن‌ها را متوقف و این ۲ جوان را سوار برخودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سرباز تحقیقات تخصصی خود را آغاز و با قرائن به دست آمده هویت آدم ربایان شناسایی و مشخص شد این افراد به دلیل اختلافات طایفه‌ای و تسویه حساب شخصی دست به این اقدام زده اند.

سرهنگ جوکار بیان داشت: در نهایت با پیگیری مستمر پلیس، در کمتر از ۲۴ ساعت محل نگهداری این ۲ جوان در یکی از روستا‌های اطراف شناسایی و در عملیاتی موفق هر ۲ نفر آن‌ها از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

او بیان کرد: با توجه به متواری بودن متهمان این پرونده تلاش پلیس برای به دام انداختن آن‌ها ادامه دارد که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش صدا و سیما، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس با هر گونه ارتکاب جرم خشن که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به شدت برخورد می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید