سری آیفون 14 با یک گزینه رنگی خاص| بنفش تیره خیره کننده

    کد خبر :905137

اپل قرار است شهریورماه امسال از سری آیفون 14 رونمایی کند. در حالی‌که هنوز چند ماه تا این رویداد باقی مانده اطلاعات تازه‌ای درباره گزینه‌های رنگ این سری فاش شده است.

بازتاب -وب‌سایت AppleTrack ادعا کرده است که گوشی‌های آیفون 14 و 14 مکس ظاهراً در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید، قرمز و بنفش قابل‌دسترس خواهند بود و مدل‌های آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس در رنگ‌های گرافیتی، طلایی، نقره‌ای و بنفش ارائه خواهند شد.

این وب‌سایت گفته است که رنگ بنفش آیفون 14 و 14 مکس دارای پرداخت منحصربه‌فردی خواهد بود که تن‌ رنگی آن براساس شرایط نوری مختلف تغییر خواهد کرد. از طرف دیگر، هر چهار مدل آیفون 14 مجهز به یک فلش جدید True Tone با ظاهری شبیه به یک دایره کوچک در داخل یک دایره بزرگ خواهند بود.

طبق شایعات، اپل در سری آیفون 14 به جای بریدگی موسوم به ناچ، از دو حفره مجزا برای میزبانی از دوربین سلفی و فناوری فیس آی‌دی استفاده خواهد کرد. همچنین دوربین سلفی همه مدل‌های این سری ارتقا خواهد یافت و برای آن از یک سنسور جدید با گشودگی دیافراگم f/1.9 و قابلیت فوکوس خودکار استفاده خواهد شد.

دوربین اصلی مدل‌های آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس نیز احتمالاً به 48 مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت که قابلیت ضبط ویدیوهای 8K را خواهد داشت. استفاده از این دوربین بزرگ‌تر باعث خواهد شد تا ماژول دوربین پشت دو مدل پرو آیفون 14 بسیار بزرگتر از مدل‌های سال گذشته شود. رندرهای اخیر نیز این موضوع را تائید کرده‌اند.

امسال یک تفاوت دیگر نیز بین مدل‌های پرو و غیرپرو آیفون 14 وجود خواهد داشت و آن اینکه مدل‌های پرو از تراشه جدید A16 اپل استفاده خواهند کرد، در حالی‌که مدل‌های غیرپرو همچنان از تراشه سال گذشته A15 بهره خواهند برد.

البته همه این‌ اطلاعات در حد شایعه هستند و باید ببینیم که در روزها و هفته‌های آینده چه اطلاعات دیگری درباره این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید