رندرهای جدیدی از گلکسی ویو 2 سامسونگ رویت شد

    کد خبر :525493

رندرهای جدیدی از سامسونگ گلکسی ویو ۲ به اشتراک گذاشته شده است که طراحی ظاهری دستگاه جدید به‌علاوه‌ی برخی تفاوت‌ها با دستگاه قبلی را به‌خوبی نشان می‌دهد.

رندرهای جدیدی از گلکسی ویو ۲، دستگاه جانشین بعدی گلکسی ویو توسط SamMobile به‌اشتراک گذاشته شده است. دستگاه جدید با نسخه‌ی قبلی چه تفاوت شاخصی خواهد داشت؟ استند توکار و ارگونومیک گلکسی ویو، باعث شد که تبلت سامسونگ برای تایپ کردن و استفاده در کاربردهای روزمره، به‌عنوان دستگاه مناسبی شناخته شود.

رندرهای به‌اشتراک گذاشته‌شده ازطریق SamMobile، خبر از نسخه‌ی جدیدی از گلکسی ویو می‌دهد. البته با توجه به شنیده‌ها قرار است گلکسی ویو ۲ با همکاری اپراتور AT&T راهی بازار شود حال آنکه هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی دیگری از این تبلت در سایر بازارهای جهانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر. اما انتظار می‌رود نسخه‌ای با قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای‌فای به بازار جهانی عرضه شود.

گلکسی ویو ۲ سامسونگ نسبت به گلکسی ویو استاندارد، ابعاد کوچکتری خواهد داشت. انتظار می‌رود گلکسی ویو ۲ با نمایشگر ۱۷.۵ اینچی معرفی شد. این در حالی است که گلکسی ویو از نمایشگر ۱۸.۴ اینچی بهره می‌برد. همچنین گلکسی ویو ۲ نیز دارای استند خواهد بود که در حالت ایستاده زاویه‌ی ۳۰ درجه با نمایشگر دستگاه ایجاد می‌کند. با چنین طراحی و زاویه‌ی ارگونومیکی، گلکسی ویو ۲ برای تایپ کردن دستگاهی ایده‌آل محسوب می‌شود.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ، استند توکاری که قبلا در گلکسی ویو وجود داشت، در نسخه‌ی جدید حذف کرده است. البته علت این تغییر طراحی هنوز مشخص نشده است. شاید یکی از دلایل حذف استند توکار آن است که ابعاد گلکسی ویو ۲ نسبت به نسخه‌ی قبلی کوچک‌تر است. همچنین در قسمت استند نسخه‌ی جدید، حفره‌ای دیده می‌شود که به‌نظر می‌رسد برای گرفتن ساده‌تر دستگاه در دست در حین حمل‌و‌نقل تعبیه شده باشد.

ماه ژانویه، گلکسی ویو ۲ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. براساس مستندات مربوط‌به بنچمارک، این دستگاه با شماره‌ی مدل SM-T927A، از تراشه‌ی اکسینوس ۷۸۸۵ و ظرفیت حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی بهره می‌برد. اواسط شهریورماه نیز، گلکسی ویو ۲ مجوزهای بلوتوث و وای‌فای را دریافت کرد. درنتیجه انتظار می‌رود این دستگاه در مراحل نهایی توسعه قرار دارد و باید منتظر معرفی قویب‌الوقوع آن باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید