رفیق کشی به خاطر موجودی بانکی

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱
    کد خبر :811402
رفیق کشی

دو مرد جنایتکار وقتی از موجودی حساب دوستشان باخبر شدند نقشه قتل او را طراحی و اجرا کردند.

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان با بیان این خبر گفت: در نخستین ساعات بامداد دوشنبه ۲۷ اردیبهشت خبر آتش گرفتن یک دستگاه پراید در حومه این شهرستان به پلیس اعلام شد؛ وقتی مأموران در محل حاضر شدند مشخص شد جسد سوخته مردی جوان روی صندلی عقب خودرو قرار دارد، بنابراین با توجه به این جنایت، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران پلیس با کار اطلاعاتی و بررسی میدانی هویت مقتول را شناسایی کردند و در ادامه دریافتند مقتول شب حادثه با دو نفر از دوستانش بوده است، بنابراین خیلی زود هر دو دوستش شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند.

به گزارش ایران، متهمان در تحقیقات پلیس اقرار کردند شب حادثه با مقتول که از دوستانشان بود در یک دورهمی دوستانه نشسته بودند که در میان صحبت‌های وی متوجه شدند مبلغ زیادی پول در حساب بانکی وی موجود است؛ با اطلاع پیدا کردن از موجودی کارت بانکی او، وسوسه شده و برای سرقت از حساب بانکی اش، تصمیم گرفتند وی را به قتل رسانده و سپس جسد را درون خودرو گذاشته و او را آتش بزنند.
سرهنگ عزیزی سرقت از عابربانک مقتول را ادله و انگیزه متهمان از قتل عنوان کرد و ادامه داد: آن‌ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و تکمیل تحقیقات در خصوص این جنایت در دستور کار پلیس آگاهی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید