رعایت ۸۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی کنکور ارشد

    کد خبر :736797

دکتر سیما سادات لاری درباره شرایط برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور بیان کرد: از روزهای گذشته همکاران ما در حوزه بهداشت محیط در سراسر کشور با هماهنگی سازمان سنجش بر شیوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و رعایت کامل موارد بهداشتی در حوزه‌های امتحانی همکاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این زمینه با هماهنگی معاون بهداشت وزارت بهداشت، معاونت‌های بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز بر حسن اجرای الزامات و راهنمای ابلاغی در قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون نظارت داشته و کارشناسان بهداشت محیط به عنوان ناظر بهداشتی در هر حوزه حاضر هستند.

معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: در حال حاضر نیز بر اساس گزارش‌های حوزه بهداشت محیط وزارت بهداشت، در حوزه‌های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد در کشور، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌ها بیش از ۸۰ درصد است. البته گزارش‌های تکمیلی و نهایی پس از برگزاری آزمون‌ها از سراسر کشور جمع آوری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، لاری گفت: برخی نگرانی‌ها در مورد حوزه‌های امتحانی کوچک‌تر وجود دارد که با توصیه‌های کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط تلاش می‌شود میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این حوزه‌ها نیز برطرف شود و مشکلی برای داوطلبان ایجاد نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید