رضا خالقی‌فر: بعد از آمدن مهاجری دیگر شکست نخورده‌ایم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹
    کد خبر :394598

رضا خالقی‌فر، مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد، شاگردان مهاجری اگر نفت مسجدسلیمان را دست‌کم بگیرند با مشکل مواجه خواهند شد.

رضا خالقی‌فر درباره شرایط ماشین‌سازی در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: ما تمرینات را طبق برنامه کادر فنی جلو بردیم و در این تعطیلی روی نقاط ضعف و قوت خودمان بیشتر کار کردیم. از طرفی بازی دوستانه هم انجام دادیم و حالا خودمان را آماده بازی با نفت مسجدسلیمان می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدارهای هفته نهم لیگ برتر و اینکه برخی معتقدند آنها بازی سختی در پیش نخواهند داشت، تصریح کرد: اصلاً این‌طور نیست و بازی آسانی مقابل نفت مسجدسلیمان نخواهیم داشت. این درست است که آنها در بازی‌های اخیر دو بار مقابل استقلال شکست خوردند، ولی از لحاظ فنی تیم خوبی هستند. ما نفت مسجدسلیمان را دست‌کم نمی‌گیریم و اگر این کار را کنیم قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.

به گزارش تسنیم ،خالقی‌فر در رابطه با اینکه تیم‌شان امسال قرار گرفتن در کدام رتبه از جدول را نشانه گرفته است، گفت: همه تیم‌ها دنبال بهترین رتبه ممکن هستند، ولی رقابت در لیگ امسال بسیار سخت است. خوشبختانه تیم ما روند خوبی داشته است و بعد از آمدن آقای مهاجری دیگر در لیگ برتر و جام حذفی شکست نخورده‌ایم. هدف‌مان این است که روند فعلی را ادامه دهیم و می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید