رشد هزار واحدی شاخص بورس

    کد خبر :981920
رشد هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه، بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۸۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۷ هزار و ۴۷۵ میلیارد تومان در بیش از ۷۵۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد هزار و ۳۶۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۹۹۶ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مخابرات ایران و گروه مپنا شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی خارک افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۱۰ میلیارد و ۸۸ میلیون ورقه به ارزش ۴۵ هزار و ۵۱۱ میلیارد تومان در ۴۹۵ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) یک واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۲ هزار و ۷۰۸ واحد قرار گرفت.

به گزارش دانشجو، در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های صنایع گلدیران، تولید نیروی برق دماوند و بانک دی شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و کلر پارس بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید