رشد حیرت انگیز بازی‌های موبایلی در سراسر جهان

    کد خبر :665416

گزارش جدید فیس بوک در مورد رشد بازی های موبایلی در سراسر جهان نشان می دهد که استقبال از چنین بازی‌هایی روز به روز در حال افزایش است.

 

گزارش فیس بوک در مورد بازی های موبایلی نشان می دهد برخی بازی های محبوب تلفن همراه تنها چند هفته بعد از عرضه محبوبیت زیادی کسب کرده اند، امری که در مورد بازی های رایانه های شخصی چندان متداول نیست.

 

از سوی دیگر با از راه رسیدن شبکه های نسل پنجم تلفن همراه و بیشتر شدن پهنای باند در دسترس می توان بازی های موبایلی باکیفیت تر با گرافیک بسیار پیشرفته طراحی و عرضه کرد. پیش بینی فیس بوک نشان می دهد در آینده کاربران زمان بیشتری را صرف اجرای بازی های موبایلی خواهند کرد.

 

همچنین صرف پول برای اجرای بازی های موبایلی نیز در سال های آینده به یک روند مبدل می شود و بخش زیادی از این پول ها نیز از نوع ارزهای مجازی خواهند بود. نمایش تبلیغات در بازی های موبایلی نیز بیش از گذشته تشدید می شود.

 

گزارش فیس بوک همچنین نشان می دهد در میان کشورهای مختلف جهان، کانادا، آمریکا، انگلیس، فرانسه، برزیل، آلمان، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی بیش از دیگر کشورها به پایگاه هایی برای اجرای گسترده بازی های موبایلی مبدل شده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید