رسیدگی به تخلفات ۴۲ نفر از متهمان انتخاباتی کهریزک

    کد خبر :858659

رئیس دادگاه کهریزک تهران با اشاره به تشکیل جلسه ۴۲ نفر از متهمان انتخاباتی کهریزک گفت: متهمان به پرداخت جرائم نقدی و ممنوعیت دو ساله از عضویت در شورای شهر و هشت ساله از هیئت‌های اجرایی محکوم شدند.

آرش ناصر پیرسرایی رئیس دادگاه کهریزک در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی شورای اسلامی شهر کهریزک اظهار کرد: امروز دادگاه علنی رسیدگی به متهمان انتخابات شورای شهر کهریزک با حضور متهمان برگزار و به اتهامات وارده رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد متهمان ۴۲ نفر است، گفت: متهمان اصلی در این جلسه به دلیل تخلفات انتخاباتی از جمله خریدوفروش آرا و حضور افراد غیر بومی در برخی شعب، به پرداخت حداکثر جزای نقدی متناسب با میزان تخلفات محکوم شدند.

رئیس دادگاه کهریزک ادامه داد: در برخی پرونده‌ها مجازات تکمیلی ۲ سال ممنوعیت از عضویت در شورای شهر و ۸ سال ممنوعیت از هیئت‌های اجرایی نیز برای متهمان منظور شد تا شاهد اقدامات این چنینی و بروز تخلفات آسیب زا نباشیم.

پیرسرایی در پایان خاطرنشان کرد: سلامت، امنیت و صیانت از حق‌وحقوق مردم خط قرمز ما است و برای تأمین این دو مقوله مهم با هیچ‌کسی تعارف نداریم و هرکسی بخواهد مخل این مسئله شود برخورد لازم را خواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید