مرگ مغزی عروس به دلیل رسم عجیب تیراندازی

  • حوادث
  • جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۳
    کد خبر :924629

یرو رسم غلط تیراندازی در مراسمات محلی سه شنبه شب مورخ ۲۱ تیرماه در یک عروسی‌ در فیروزآباد فارس، شوهر خواهر داماد به قصد شادی با اسلحه شکاری تیر شلیک میکند که به‌دلیل شلوغی و ناتوانی در کنترل اسلحه، تیر به عروس و دو فرد دیگر اصابت میکند. که در اثر این شلیک عروس به کما رفته و دو نفر دیگر مصدوم میشوند.

مدیر واحد فراهم آوری و اهداء عضو بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز گفت: اعضای بدن بانوی جوان فیروزآبادی که در حادثه تیراندازی در مراسم عروسی خود، دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

سیاوش غلامی افزود: مرحومه پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و با فداکاری و رضایت خانواده ایشان در بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا صدرای شیراز تحت عمل جراحی و جداسازی اعضا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کبد وی به یک خانم ۳۱ ساله اهل گیلانغرب استان کرمانشاه، یک کلیه وی به یک جوان ۲۳ ساله اهل ایذه خوزستان و یک کلیه دیگر نیز به یک جوان ۲۹ ساله اهل سیاخ دارنگون استان فارس اهدا شد.

او گفت: تیم پیوند اعضا بیمارستان ابوعلی سینا قدردان تصمیم فداکارانه و انسانی خانواده اهدا کننده عضو که در شرایط روحی بسیار سخت گرفته شد هستند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. عبدالعلی خ گفت:

    باید قانونی درست شود که اسلحه فقط مخصوص نیروی انتظامی باشد

دیدگاهتان را بنویسید