رزرو هتل های همدان تا 46 درصد تخفیف در ایران هتل آنلاین

    کد خبر :954756

کشور ایران با تاریخ غنی شهرهای ارزشمندی را در دل خود جا کرده است که هرکدام در طول تاریخ فراز و نشیب‌های را طی کرده‌اند؛ یکی از این شهرهای ایران که به گنج صنعت گردشگری شناخته می‌شود، همدان است. این شهر فوق‌العاده زیبا هرساله میزبان بسیاری از مسافران است از همین رو امکانات رفاهی خوبی در همدان برای مسافران؛ در نظر گرفته‌شده است.

یکی چالش‌برانگیزترین مسائلی که مسافران با آن روبه‌رو خواهند شد، رزرو هتل های همدان است؛ وجود هتل‌های متنوع در همدان شاید باعث سردرگمی شود بهتر است، اگر شما هم اطلاعاتی درباره رزرو هتل های همدان ندارید، نگران نباشید، در ادامه با بهترین هتل‌های همدان برای اقامتی راحت آشنا خواهید شد.

هتل باباطاهر بهترین هتل 5 ستاره همدان

در نزدیکی معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی همدان، آرامگاه باباطاهر یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها، به همان نام واقع‌شده است. مسافرانی که به دنبال بهترین هتل در همدان هستند، هتل باباطاهر گزینه مناسبی برایشان خواهد بود چراکه این هتل خدمات فوق‌العاده خوبی را برای مسافران فراهم کرده است.

منوی رستوران هتل باباطاهر با غذاهای ایرانی و بین‌المللی پذیرای مهمانان خود است، همچنین کیفیت بالای غذاهای رستوران باعث جلب رضایت مسافران شده؛ البته از دیگر امکانات و خدمات هتل باباطاهر همدان می‌توان به استخر، حمام سنتی، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد، فروشگاه، سالن آمفی‌تئاتر، تالار، کافی‌شاپ، خشک‌شویی و… اشاره کرد.

موقعیت خوب هتل باباطاهر باعث شده بسیاری از مسافران برای اقامت این هتل را انتخاب کنند زیرا دسترسی به جاذبه‌های تاریخی همدان را میسر می‌کند و دیگر لازم نیست برای گشت‌وگذار در همدان، وقتشان را در ترافیک‌های خسته‌کننده سپری کنند.

توجه داشته باشید هتل باباطاهر ظرفیت زیادی ندارد و در روزهای پر سفر خیلی سریع ظرفیت تکمیل می‌شود؛ پس اگر قصد اقامت در این هتل دارید با رزرو آنلاین از اقامت خود مطمئن شوید.

آدرس هتل باباطاهر: میدان باباطاهر، ضلع شرقی آرامگاه باباطاهر

هتل پارسیان محبوب‌ترین هتل از دیدگاه مسافران

هتل پارسیان واقع در خوش آب‌وهوا ترین منطقه همدان، از محبوب‌ترین هتل همدان به شمار می‌رود. برخی از اتاق‌های این هتل، به دامنه کوه‌های الوند مشرف هستند و منظره چشم‌نوازی را خلق می‌کند.

این هتل 4 ستاره امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار داده است ازجمله خدمات هتل، رستوران با منوی غذایی باکیفیت، استخر، سونا، روم سرویس 24 ساعته، خشک‌شویی، پارکینگ و… می‌باشد.

جذاب‌ترین بخش هتل پارسیان همدان، رستوران‌های هتل بوده که در فضای آزاد و دنج پرسنل از شما پذیرایی می‌کنند؛ اگر در این هتل اقامت داشتید، کباب‌های فوق‌العاده خوشمزه آن را از دست ندهید.

نحوه برخورد حرفه‌ای پرسنل هتل از ویژگی‌های مثبت هتل است که محیط آرام و راحتی را برای میهمانان فراهم می‌کند.

اگر هدفتان از سفر به همدان گشت‌وگذار است، توصیه می‌کنم با رزرو هتل های همدان که در مرکز شهر هستند سفر خوشی را تجربه کنید.

آدرس هتل پارسیان: ميدان قائم، بلوار ارم، هتل پارسیان

هتل گنجنامه واقع در دل کوه‌های الوند

هتل گنجنامه، یکی از پرطرفدارترین هتل‌های همدان می‌باشد چراکه این هتل در دل دامنه کوه‌های الوند و در دهکده توریستی گنجنامه واقع‌شده است از همین رو مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند از تفریحات هیجان‌انگیز این دهکده مثل تله‌کابین، بانجی جامپینگ، بولینگ، سورتمه و… بهره‌مند شوند و سفر خاطره‌انگیزی را رقم بزنند.

اگر به دنبال اقامتی آرامش‌بخش و به‌دوراز شلوغی‌های شهر هستید، حتماً هتل گنجنامه همدان را در دل طبیعت انتخاب کنید؛ اقامت در هتل گنجنامه اصلاً خسته‌کننده و دلگیر نیست و امکانات تفریحی ورزشی و جاذبه‌های تاریخی در نزدیکی شماست.

این مجموعه دارای 20 واحد اقامتی 50 متری است که منظره زیبای کوه‌های الوند را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد؛ افرادی که قصد کوهنوردی دارند می‌توانند هتل گنجنامه، مکان ایده آلی برای اقامتشان خواهد بود.

آدرس هتل گنجنامه: جاده گنجنامه، مجموعه واحدهای اقامتی گنجنامه

هتل بین‌المللی امیران هتل لوکس همدان

هتل امیران از هتل‌های تازه تأسیس همدان می‌باشد که طراحی زیبای آن به سبک معماری باستانی ایران، چشم هرکسی به خود خیره می‌کند؛ هتل امیران یک هتل 4 ستاره همه‌چیزتمام است، خدمات بی‌نظیری را برای اقامت آسوده مسافران فراهم کرده است.

اتاق‌های هتل مطابق استاندارهای روز دنیا ساخته‌شده و همچنین اتاق‌های بسیار تمیز و رفتار خوش پرسنل از امتیازات این هتل می‌باشد.

روم سرویس، اینترنت، خشک‌شویی، استخر، جکوزی، پینگ‌پنگ، بیلیارد، سالن بدن‌سازی، سالن کنفرانس، رستوران با منوی غذایی درجه‌یک تنها بخشی از خدمات این هتل می‌باشد.

هتل امیران در مرکز شهر واقع‌شده و مسافرانی که برای گشت‌وگذار به همدان سفرکرده‌اند، می‌توانند با رزرو هتل های همدان در مرکز شهر به جاذبه‌های گردشگری مهم همدان دسترسی آسان داشته باشند.

آدرس هتل بین‌المللی امیران: همدان، میدان بعثت، بلوار بعثت

هتل پارسیان بوعلی قدیمی‌ترین هتل همدان

هتل پارسیان بوعلی یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های همدان می‌باشد، این هتل سال‌های زیادی از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل در میان دو باغ قرارگرفته است و منظره دل‌نشینی را داخل اتاق به وجود می‌آورد.

حال و هوای نوستالژی هتل جذاب‌ترین بخش هتل پارسیان بوعلی است، در کنار این فضای گرم و صمیمی اتاق‌های راحت، اقامت خوشی را در طول سفر به همدان برایتان رقم خواهد زد.

هتل 4 ستاره پارسیان بوعلی از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است، از بهترین امکانات هتل می‌توان به استخر روباز، تالار، رستوران با غذاهای باکیفیت، اینترنت پرسرعت، روم سرویس و… اشاره کرد.

تنها نقطه‌ضعف هتل پارسیان بوعلی، عدم وجود آسانسور است؛ چنانچه شرایط استفاده از پله ندارید بهتر است به فکر رزرو هتل های همدان که دارای آسانسور هستند، باشید.

موقعیت جغرافیایی هتل پارسیان بوعلی از امتیازات ویژه این هتل است که با جاذبه‌های مهم شهر مانند آرامگاه ابوعلی سینا، موزه باباطاهر و… فاصله اندکی دارد.

آدرس هتل پارسیان بوعلی: ابتدای خیابان بوعلی سینا، نرسیده به میدان جهاد

هتل ورزش هتل طرفداران ورزش

هتل 3 ستاره ورزش یکی دیگر از گزینه‌ها مناسب، برای رزرو هتل های همدان است. همان‌طور نامش این هتل، از هتل‌های منتخب برای ورزشکاران است چراکه در کنار خدمات هتل از تجهیزات ورزشی مجهزی برخوردار است.

هتل ورزش همدان، دارای سالن‌های ورزشی برای ورزش‌های، فوتبال سالنی، فوتبال والیبال، بسکتبال، ورزش‌های رزمی مانند تکواندو، کاراته، کشتی و… می‌باشد.

امکانات هتل ورزش تنها به تجهیزات ختم نمی‌شود؛ بلکه خدمات رفاهی چون استخر، جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ و… برای مسافران در نظر گرفته‌شده است.

این هتل در شهر مریانج در نزدیکی ورزشگاه شهید حاجی بابایی قرارگرفته است از همین رو هتل موردتوجه ورزشکاران قرارگرفته است؛ درست است که این هتل با مرکز شهر فاصله دارد، اما دسترسی به جاذبه‌های دیدنی همدان سخت نخواهد بود.

آدرس هتل ورزش همدان: ۶ کیلومتری جاده همدان-کرمانشاه، شهر مریانج، میدان ولایت، ضلع غربی ورزشگاه شهید حاجی بابایی

مهمانسرای اردیبهشت اقامتگاه اقتصادی

مهمانسرای اردیبهشت واقع در مرکز شهر گزینه مناسبی به‌جای رزرو هتل های همدان خواهد بود، زیرا این مهمانسرای با خدمات نسبتاً خوب می‌تواند جایگزین اقامت در هتل‌های همدان باشد.

این هتل از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های همدان می‌باشد که چندین بار بازسازی‌شده، بااینکه این مهمانسرا قدیمی است اما ازآنجایی‌که کوتاهی به جاذبه‌های گردشگری همدان دارد، برخی از مسافران این مهمانسرا را برای اقامت انتخاب می‌نمایند.

آدرس مهمانسرای اردیبهشت همدان: میدان امام خمینی، ابتدای خیابان شهدا

رزرو هتل های همدان با تخفیف طلایی

پیش از سفر بهتر است با کسب اطلاعات درباره رزرو هتل های همدان، به فکر جایی برای اقامت باشید. بی‌شک اقامت ارزان لذت سفر را دوچندان می‌کند، به همین دلیل ایران هتل آنلاین برای رفاه حال مسافران تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را در نظر گرفته است، شما می‌توانید، برای رزرو هتل های همدان از سامانه ایران هتل آنلاین اقدام کنید و تا سقف 46 درصد تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید