رزرو ارزان ‌ترین تا لوکس ‌ترین هتل‌های مشهد

    کد خبر :1058230

هنگام مسافرت به مشهد مقدس و رسیدن به این شهر، به اقامت در هتل‌های مشهد احتیاج دارید تا پس از گشت‌ و گذار و رفتن به جاذبه‌های گردشگری و حتی برگشتن از حرم، به استراحت در آن بپردازید. همیشه بهترین مکان برای اقامت زائران و گردشگران مشهد، هتل‌ها هستند. هزینه اقامت در هتل‌ها به شما و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، بستگی دارد. برای تجربه یک اقامت عالی در مشهد مقدس، آشنایی با لوکس ‌ترین تا ارزان ‌ترین هتل‌های مشهد به شما کمک خواهد کرد. در ادامه مطالب بیشتری در رابطه با رزرو ارزان‌ ترین تا لوکس‌ ترین هتل‌های مشهد بیان می‌کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی هتل‌های لوکس مشهد

اگر قیمت هتل‌های برایتان مهم نیست و قصد شما انتخاب بهترین و مناسب‌ترین هتل برای گذراندن اقامت در مشهد است، پیشنهاد می‌دهیم به سراغ هتل‌های لوکس و ۵ ستاره این شهر بروید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

هتل درویش مشهد

شاید بسیاری از افراد این هتل را از روی نام آن قضاوت کنند، اما این هتل برخلاف اسمی که دارد، به‌عنوان یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است. در این هتل امکانات فوق‌العاده‌ای به میهمانان ارائه می‌شود. این هتل نما و دکوراسیون فوق‌العاده‌ای دارد و هزینه بسیاری بابت آن پرداخت شده است.

هتل درویش مشهد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ شروع کرد و ۲۳ طبقه و ۲۲۳ اتاق و در مجموع ۶۱۸ تخت در اتاق‌های آن قرار دارد. هتل درویش به‌عنوان تنها هتل آتریوم آن هم در شرق کشور محسوب می‌شود. شاید برای بسیاری سؤال پیش آمده باشد که منظور از آتریوم چیست که در پاسخ باید بگوییم یک فضای بزرگ و باز میان دو ساختمان است. البته یک رستوران شیک نیز به نام آتریوم در این قسمت ساخته شده است که با دیدن آن می‌توانید متوجه خاص بودن و زیبایی بیش از حد آن شوید.

امکانات فوق‌العاده و منحصربه‌فردی برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است که یکی از بهترین و جذاب ‌ترین آن‌ها اتاق‌های ماه عسل محسوب می‌شود. زوج‌های جوان می‌توانند خاطره مشترک زندگی خود را در این اتاق بگذرانند.

هتل قصر طلایی

یکی دیگر از هتل‌های مشهد که 5 ستاره است و به‌عنوان هتل بین‌ المللی نیز شناخته می‌شود، هتل قصر طلایی است. اگر برای شما مهم است که اقامت خود را در یک هتل لوکس و باشکوه بگذرانید، قطعاً این هتل می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای مختلف شما باشد.

با مراجعه به داخل هتل می‌توانید شاهد پیشرفته ‌ترین و به‌ روز ترین سیستم‌های صوتی و تصویری در آن باشید. همچنین این هتل آمفی تئاتر دارد که همایش‌ها و کنفرانس‌های بین ‌المللی در آن برگزار می‌شوند. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بازی‌های مخصوص کامپیوتری، آژانس مسافرتی، صرافی بانک، کتابخانه و غیره را نام برد.

معرفی ارزان ‌ترین هتل‌های مشهد

اما اگر می‌خواهید با هزینه مناسب‌تری در هتل‌های مشهد اقامت کنید، بهتر است با ارزان‌ ترین هتل‌های مشهد آشنا شوید. در رابطه با رزرو هتل‌های مشهد باید بدانید مکه هتل‌های 4 و 3 ستاره مشهد نسبت به 5 ستاره قیمت مناسب‌تری دارند. این هتل‌های اقتصادی عبارتند از:

هتل اترک

یکی از هتل‌هایی که فاصله بسیار نزدیکی با حرم دارد و بسیاری از مسافران از آن راضی هستند، هتل اترک است. در این هتل امکانات منحصربه‌فرد ویژه‌ای مانند سالن بدنسازی، سونا و جکوزی به تمام مسافران ارائه می‌شود. برخی از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل کافی‌ شاپ، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد و غیره هستند.

هتل کیانا

یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد که می‌تواند پاسخگوی مناسبی برای نیاز مسافران باشد، هتل ۴ ستاره کیانا است. این هتل امکانات متفاوت و منحصر به‌ فردی مانند رستوران، خدمات خشک‌شویی، استخر، سونا، جکوزی، انبار نگهداری چمدان و غیره به دنبال دارد. علاوه بر این مورد در داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی ویژه‌ای مانند تلویزیون سیستم تهویه و یخچال وجود دارد که البته تمام این‌ها اولویت تمام مسافرین است.

اگر به فکر یک اقامت ویژه و خاص و در عین حال راحت هستید، هتل کیانا می‌تواند بهترین و مناسب ‌ترین باشد. علاوه بر این مورد این هتل با قیمت مناسبی که به همراه دارد، در هر زمانی مورد توجه تمام مسافران قرار گرفته است.

هتل الماس نوین

در این هتل نیز میهمانان می‌توانند اقامت لذت بخشی داشته باشند، شما می‌توانید از رستوران خدمات خشکشویی، امکانات ورزشی مانند استخر سرپوشیده استفاده کنید. علاوه بر این مورد امکانات رفاهی منحصربه‌فردی مانند فروشگاه مرکز خرید خدمات تماس بیدار باش و کافی ‌شاپ نیز در اختیار تمام میهمانان مراجعه کننده قرار می‌گیرد.

هتل سقا مشهد

اگر به دنبال ارزان ‌ترین هتل‌های مشهد هستید، هتل سقا مشهد گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شود. این هتل به‌عنوان یکی از هتل‌های دو ستاره این شهر است و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. این هتل در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و یک گزینه کاملاً مناسب برای تمام افرادی است که می‌خواهند به حرم نزدیک باشند. هتل سقا دارای ۹ طبقه و ۸۲ باب با امکانات کامل است.

رزرو بهترین و مناسب ‌ترین هتل‌ها در مشهد با فلای تودی

پس از رسیدن به مشهد مقدس و زیارت بارگاه امام رضا، تنها اقامت در یکی از هتل‌های مشهد می‌تواند خستگی راه را از تن شما خارج کند. اگر شما نیز می‌خواهید تعطیلات تابستانه یا نوروزی خود را در مشهد بگذرانید، می‌توانید برای رزرو بلیط هواپیما و قطار به همراه رزرو بهترین و مناسب‌ترین هتل‌ها باتوجه‌به بودجه‌ای که دارید، با فلای تودی در ارتباط باشید. کارشناسان فلای تودی می‌توانند با در نظر گرفتن بودجه شما یک هتل کاملاً مناسب با امکانات ویژه را به شما پیشنهاد دهند. پس اگر به فکر یک مسافرت ویژه با خاطرات جذاب و شیرین هستید بهترین راهکار این است که صفر تا صد کار را خود را با فلای تودی انجام دهید. پس وارد سایت فلای تودی شوید و اپلیکیشن آن را نصب کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید