رد پیشنهاد اضافه شدن نام ری و تجریش به برنامه سوم شهرداری تهران

    کد خبر :472095

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یازده رأی مخالف پیشنهاد افزوده شدن نام ری و تجریش به ماده یک برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران را رد کردند.

در پایان جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران که بررسی برنامه پنج ساله سوم شهرداری نیز در این جلسه به اتمام رسید، محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهرداری تهران گفت‌: برای به دست آوردن دل اعضا برخی از پیشنهادات که در جریان بررسی برنامه رد شده بود، بار دیگر بررسی خواهیم کرد که یکی از آنها پیشنهاد آقای خلیلی در خصوص ماده یک برنامه بود که در آن شهروند تهرانی عنوان شده بود و آقای خلیلی پیشنهاد داده بود، از شهروند تهران ، ری و تجریش استفاده شود.

در ادامه‌ بررسی این ماده خلیل آبادی، گفت‌: پیشنهاد می‌کنم که در ماده یکم برنامه ری و تجریش نیز به شهروندان تهرانی اضافه شود که این نامه را با امضای 17 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به هیات رییسه تقدیم کرده‌ایم، اما این پیشنهاد حذف شد.

در ادامه بهاره آروین در مخالفت با این پیشنهاد، اظهار کرد: من موافق هستم که هویت بخشی در شهر تهران داشته باشیم، اما در بند سوم همین ماده ما نام شورای اسلامی شهر تهران را تغییر ندادیم چرا که در ابتدای شورای اسلامی شهر تهران توافق کرده بودیم که نام شورای اسلامی شهر تهران همین باقی بماند و از حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش استفاده کنیم، لذا با این پیشنهاد مخالف هستم.

امانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران در موافقت با این پیشنهاد، خاطر نشان کرد: وقتی گفتیم شهروند تهرانی و نام ری و تجریش را نیاوردیم باید به این نکته توجه کنیم که از شهروندان ری و تجریش نیز رأی گرفته‌ایم و شهردار منطقه 20 نیز توسط شهردار تهران انتخاب می‌شود. توافق کردیم تابلوی شورای اسلامی شهر تهران همین باقی بماند، اما در سربرگ‌ها از تهران، ری و تجریش استفاده کردیم. لذا موافق هستم که در ماده یک برنامه این تغییر ایجاد شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، نهایتا پس از بحث و بررسی این پیشنهاد، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با هفت رأی موافق و یازده رأی مخالف به رد این پیشنهاد رأی دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید