ردمی K30 پرو احتمالا دو دوربین با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 خواهد داشت

    کد خبر :699936

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که احتمالا قرار است در ردمی K30 پرو شاهد دو دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX686 باشیم؛ این گوشی همچنین دارای لرزش‌گیر دوگانه خواهد بود.

ردمی روز گذشته چندین تیزر جدید را روی صفحه‌ی رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشت. تیزرهای موردبحث که به ردمی کی ۳۰ پرو (Redmi K30 Pro) مربوط هستند، نکات جدیدی را درمورد دوربین این گوشی اعلام می‌کنند. بر اساس اسلایدهایی که ردمی منتشر کرده است، گوشی K30 پرو در پنل پشتی‌اش دو دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX686 سونی خواهد داشت. یکی از حسگرهای موردبحث در نقش دوربین اصلی فعالیت خواهد کرد و از دیگری برای ثبت تصاویر از طریق لنز تله‌فوتو استفاده خواهد شد.

ردمی کی ۳۰ پرو به‌لطف دوربین تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی، بزرگ‌نمایی ۳ برابری اپتیکال و بزرگ‌نمایی ۳۰ برابری دیجیتال را ارائه خواهد داد. ردمی کی ۳۰ پرو از این حیث به دو گوشی‌ سامسونگ گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس شباهت دارد.

ردمی می‌گوید حسگر ۶۴ مگاپیکسلی K30 پرو اندازه‌ای معادل 1/1.7 اینچ دارد و از فناوری ترکیب کردن پیکسل‌ها استفاده می‌کند. در فناوری به‌کاررفته، پیکسل‌های ۲×۲ مجاور با یک‌دیگر ادغام می‌شوند تا پیکسلی بزرگ‌تر ایجاد شود. با در نظر گرفتن این توضیحات، دوربین ردمی K30 پرو می‌تواند تصاویری ۱۶ مگاپیکسلی با پیکسل‌هایی به اندازه‌ی ۱/۶ میکرومتر خلق کند. گوشی موردبحث همچنین توانایی ضبط ویدئوی 8K (با وضوح ۷٬۶۸۰ در ۴٬۳۲۰ پیکسل) را دارد.

به گزارش زومیت،ردمی برای به‌تصویر کشیدن توانایی‌های دوربین گوشی جدیدش، تصاویری را نیز به‌اشتراک گذاشته است. در تصویری که زیر این پاراگراف می‌بینید، توانایی این دوربین برای بزرگ‌نمایی به‌خوبی نشان داده می‌شود.

دو دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به‌کاررفته در ردمی K30 پرو دارای فناوری لرزش‌گیر تصویر اپتیکال (OIS) خواهند بود. ردمی می‌گوید این لرزش‌گیر دوگانه می‌تواند هر چهار محور را پوشش دهد و لرزش‌های آن‌ها را بگیرد. لرزش‌گیر موردبحث برای دست‌یابی به این هدف از داده‌های حسگر ژیروسکوپ و همچنین شتاب‌سنج گوشی استفاده می‌کند. ردمی در انتهای اخبار جدیدش اعلام کرده است که گوشی K30 پرو افزون بر رنگ‌های آبی، سفید و بنفش، دارای مدلی دیگر با رنگ سبز خواهد بود.

ردمی K30 پرو بدون‌شک یکی از موردانتظارترین گوشی‌های جدید شیائومی به‌شمار می‌آید که به‌زودی معرفی خواهد شد. در اخبار پیشین شنیده بودیم که این گوشی هوشمند قرار است به سیستم خنک‌کننده‌ای با بزرگ‌ترین محفظه‌ی بخار در بین تمامی گوشی‌های هوشمند مجهز شود. آمار منتشرشده از سوی شیائومی نشان می‌دهد دمای محیط داخلی ردمی K30 پرو پس از سه ساعت انجام بازی، تنها به ۴۰/۱ درجه‌ی سانتی‌گراد رسیده است. همچنین گوشی موردبحث احتمالا با باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ‌ سریع ۳۳ وات همراه خواهد شد.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید