رحیم‌پور ازغدی: در سهمیه‌بندی بنزین شاهد بی‌کفایتی مسئولان دولتی بودیم

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۹
    کد خبر :660961

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در موضوع سهمیه‌بندی بنزین شاهد ناکارآمدی، بی‌کفایتی و حتی تخلف از قانون مسئولان دولتی و همچنین سوءاستفاده و فرصت‌طلبی دشمنان بودیم.

 

 حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش “بررسی نقش دانشجو در اتفاقات اخیر کشور ” که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر در دانشکده پلمیر این دانشگاه برگزار شد، گفت: در موضوع سهمیه بندی بنزین شاهد ناکارآمدی، بی‌کفایتی و حتی تخلف از قانون مسولان دولتی و همچین سواستفاده و فرصت طلبی از سوی نیروهای سازماندهی شده و دشمنان داخلی و خارجی بودیم.

 

به گزارش فارس،وی امر به معروف و نهی از منکر حق تک تک مردم است، خاطرنشان کرد: این حق مردم است که نسبت به عالی ترین نهادهای تصمیم گیری نظارت کنند، سوال کنند و نقد کنند و پاسخ بخواهند، این در فرهنگ اسلامی نه تنها حق بلکه وظیفه است.

 

َرحیم پور ازغدی با ببان اینکه ما در حکومت اسلام، مخفی کاری نداریم، تصریح کرد: در تصمیم اخیر درباره بنزین دیدید مسولان دولتی می‌گفتند ما مراقب بودیم مردم نفهمند! مگر قرار بود به مردم شبیخون بزنید؟ مگر جنگ با مردم است؟ بعد هم میگویند خودمان هم نمی‌دانستیم!

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: حوادث اخیر خسارتهای بسیاری را به کشور زد، چندین نفر کشته شدند، به اموال بیت المال آسیب زده شده، میلیاردها تومان خسارت به کشور وارد شد، اینها چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت‌.

 

وی درباره حواشی جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بنده در این جلسه هم درباره این مشکلات سوال پرسیدم و همین مسائل را گفتم، که به جای پاسخ با خاموش باش، توهین بیخود کردی و چرا از این دعوت کردید، روبرو شدم، گفتند فلانی توهین کرده! ولی من توهین شنیدم.

 

وی گفت: من هم گفتم در شورایی که اینگونه اداره می‌شود، نباشم بهتر است، ما در شورا هستیم که حرف بزنیم، قرار باشد حرف نزنیم و چیزی نگوییم نباید آنجا باشیم.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: مسولان رده یک کشور می‌گفتند که مردم بعد از افزایش قیمت بنزین مشکلی نداشتند و راضی بودند ولی برخی مراجع و نمایندگان اعتراض کردند و این اتفاقات رخ داد! عجیب است که تقصیر را هم گردن مراجع انداختند!

 

رحیم پور ازغدی ادامه داد: ما آدم داریم در جلسات که رئیس جمهور هر چه می‌گوید تائید می‌کنند، بعد رئیس جمهور بعدی هم که می‌آید باز هم همین طور است، یعنی هیچ مخالفتی ندارند در صورتی که باید نکات خوب را تایید کرد و با نکاتی که مشکل دارد مخالفت کرد نه اینکه با هر چه گفته شد موافقت کنیم!

 

وی در ادامه با اشاره وظایف دانشجویان در قبال جامعه و کشور یادآور شد: انتخابات مجلس نزدیک است، باید عملکرد نمایندگان فعلی چه در تهران و چه در شهرستان های دیگر را بررسی کنید و ببینید آنها چگونه کار کردند تا بدانید چگونه باید رای بدهید، البته اینها ربطی به جناح و گروه خاصی ندارد.

 

رحیم پور ازغدی اظهار داشت: همانطور که امام(ره) گفتند شما اگر دیدید مسولان از مستضعفان فاصله گرفتند و با اشراف نزدیک شدند باید از آنها سوال کنید و بگوئید کسی حق ندارد در جمهوری اسلامی از مسولیتی که دارد کاسبی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید