رحمان احمدی: چیزهای زیادی از جلالی یاد گرفتم/ نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۱۸
    کد خبر :370764

رحمان احمدی مدعی شد تیم پارس جنوبی جم در فصل جاری نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

رحمان احمدی در مورد درخششی که در بازی برابر پارس جنوبی داشت، گفت: من بعد از مدت‌ها در یک بازی رسمی به میدان رفتم و تلاشم را به خرج دادم تا عملکرد مثبتی داشته باشم. خدا را شکر که در نهایت بازی به سود ما تمام شد و در ضربات پنالتی برنده شدیم. من هم روی شناختی که از بازیکنان پیکان داشتم، در نهایت سه پنالتی گرفتم و خوشحالم که به تیمم کمک کردم.

وی که فصل گذشته در پیکان نیمکت‌نشین شده بود، در خصوص اینکه آیا مقابل مجید جلالی انگیزه شخصی داشت، عنوان کرد: من دو سال خوب را در پیکان داشتم. در این مدت جلالی زحمات زیادی برای من کشید و چیزهای زیادی از او یاد گرفت. من باید قبل از بازی به سمت جلالی می‌رفتم و این کار را هم انجام دادم. انگیزه من فقط به خاطر این بود که بعد از مدت‌ها در یک بازی رسمی به میدان رفتم و دوست داشتم بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش تسنیم ،دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنین در مورد شرایط این تیم در مسابقات لیگ برتر و اینکه هدف پارسی‌ها چیست، اظهار داشت: در لیگ امسال تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان مدعیان جدی قهرمانی هستند، ولی ما هم تلاش می‌کنیم که جزو بالانشین‌ها باشیم و نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید